01
Jako dość świeża, kampania Performance Max jest stale ulepszana. Obecnie na koncie pojawiają się dodatkowe insighty na temat reklamowanych produktów. Warto je znać:
02
Kilka ciekawych i praktycznych wskazówek dotyczących momentu publikacji contentu na platformie Instagram. W artykule znajdziecie również konkretne dni i godziny, w których użytkownicy najchętniej scrollują feed:
03
Długie skupienie uwagi na długich filmach wideo. Jak wyglądają obecne trendy wśród użytkowników pokolenia Z?
04
Aplikacje mobilne, które realnie zaangażowały użytkowników. Poznaj najnowszy raport SensorTower „State app engagement 2021”:
05
Kierowanie reklam w Google Ads – jak stworzyć kampanię z niestandardowymi segmentami? Wszystko na ten temat w poniższym artykule:
❯ Tworzenie skutecznych sygnałów odbiorców z niestandardowymi segmentami
06
Znika Facebook Gaming. Z końcem października bieżącego roku aplikacja przeznaczona dla fanów gier online przestanie istnieć: