01
Sprawdź podsumowanie pierwszej połowy roku w SEO, które przygotował Leszek Urban – Senior SEO Specialist w DevaGroup. W artykule znajdziesz m.in. istotne aktualizacje i najważniejsze wydarzenia w branży.
❯ Co ciekawego wydarzyło się w SEO w pierwszej połowie 2023? Zobacz nasze zestawienie!
02
TikTok eksperymentuje ze sposobami na integrację zakupów z aplikacją. Niektórzy użytkownicy zauważyli nową kartę „Sklep” na stronie głównej.
03
Meta i Microsoft łączą siły i udostępniają nowy model językowy – Llama 2. Ulepszona wersja dostępna jest dla wszystkich, na licencji open source.
❯ Meta i Microsoft zaprezentowali nową generację modelu językowego
04
Pojawiła się nowa funkcja Threads, która umożliwi tworzenie treści związanych z markom. Jest to furtka dla firm, które mogą teraz testować kampanie z influencerami na tej platformie.
❯ Threads is adding branded content tools to create paid promotion opportunities
05
Zmiany w zakładce Watch – między innymi: nowy interfejs użytkownika, możliwości edycji filmów, rekomendacje treści oparte na AI i nowość – karta Video.
❯ Meta ulepsza zakładkę „Watch” na Facebooku z korzyścią dla twórców Instagrama
06
TikTok Music chce konkurować z największymi – nowe funkcje obejmują m.in. wyszukiwanie muzyki po fragmencie utworu lub tekstu, tworzenie wspólnych playlist, importowanie muzyki z innych źródeł czy komentowanie utworów i albumów.
❯ TikTok Music, czyli nowa platforma od TikToka. Ma być konkurencją dla Spotify i Apple Music