Semówka 23.37 – czyli co warto przeczytać

Patrycja Kozioł
Patrycja Kozioł
Archiwum 09.2023
 
Semówka 23.37 – czyli co warto przeczytać

Semówka 23.37
– czyli co warto przeczytać

01

Badanie Kantar Media Reaction pokazuje nastawienie konsumentów i marketerów do reklam w różnych kanałach. W ostatnim roku Amazon zyskał duże zaufanie wśród marketerów, a konsumenci uważają reklamy na platformie za przydatne.

02

TikTok wprowadza nową usługę sprzedaży bezpośredniej na platformie. Twórcy mogą oznaczać produkty, a marki tworzyć portfolio dostępne na ich profilach. Na platformie zarejestrowano już ponad 200 000 sprzedawców.

03

Google ogłosił powstanie SynthID, czyli narzędzia, które zidentyfikuje, czy obrazy zostały stworzone przez człowieka, czy sztuczną inteligencję, implementując cyfrowy znak wodny trudny do usunięcia.

04

Narzędzie Creative Guidance na platformie Google Ads oceni reklamę wideo i przygotuje wskazówki, jak je ulepszyć, bazując na najlepszych praktykach i wymaganiach określonych przez Google.

05

Sprzedawcy na Amazonie mogą wykorzystywać wbudowane narzędzie oparte na AI, które stworzy tytuły i opisy produktów – wystarczy wprowadzić krótki opis i słowa kluczowe.

06

YouTube chce poprawić doświadczenie użytkowników poprzez wyświetlanie mniejszej liczby dłuższych reklam w czasie filmów zamiast wielu krótkich.

Patrycja Kozioł
Marketing Specialist. Przygodę z marketingiem i eventami rozpoczęła na Studenckim Festiwalu Informatycznym, zawodowo w branży od 2021. W pracy najbardziej docenia brak monotonii i różnorodność zadań. Jej czujne oko wyłapuje wszystkie błędy i niespójności w tekstach i na stronach internetowych. Wolny czas spędza na słuchaniu audiobooków, poprawianiu przecinków i zgłębianiu kultur dalekowschodnich.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (12 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry