Semówka 23.44 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
Archiwum 11.2023
 
Semówka 23.44 – czyli co warto przeczytać

Semówka 23.44
– czyli co warto przeczytać

01

Korzystanie z audience signals w kampaniach Performance Max ma na celu zwiększenie skuteczności kampanii. Ich odpowiednie wykorzystanie może zwiększyć ROI, ale nadmierna optymalizacja i zbyt skomplikowane ustawienia mogą mieć odwrotny skutek.

02

Google wdrożyło narzędzie Product Studio, wspierane przez sztuczną inteligencję, umożliwiające reklamodawcom tworzenie grafik produktów.

03

Meta wprowadza opcję płatnej subskrypcji na Facebooku i Instagramie w Unii Europejskiej, Szwajcarii i Europejskim Obszarze Gospodarczym zgodnie z regulacjami dotyczącymi danych osobowych.

04

Google wprowadził nową funkcję \”Search Themes\” do kampanii Performance Max, co umożliwia reklamodawcom bardziej precyzyjne kierowanie sztuczną inteligencją.

05

YouTube wdraża bardziej rygorystyczne zabezpieczenia przeciwko blokerom reklam, uniemożliwiając dostęp do treści osobom korzystającym z tych narzędzi. To krok, który ma na celu utrzymanie przychodów z reklam.

06

Rywalizacja w obszarze generatorów tekstu opartych na sztucznej inteligencji trwa w najlepsze. Sprawdź czym różnią się od siebie Google Bard i ChatGPT.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Absolwentka studiów na kierunku Marketing i nowe media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry