01
Korzystanie z audience signals w kampaniach Performance Max ma na celu zwiększenie skuteczności kampanii. Ich odpowiednie wykorzystanie może zwiększyć ROI, ale nadmierna optymalizacja i zbyt skomplikowane ustawienia mogą mieć odwrotny skutek.
02
Google wdrożyło narzędzie Product Studio, wspierane przez sztuczną inteligencję, umożliwiające reklamodawcom tworzenie grafik produktów.
03
Meta wprowadza opcję płatnej subskrypcji na Facebooku i Instagramie w Unii Europejskiej, Szwajcarii i Europejskim Obszarze Gospodarczym zgodnie z regulacjami dotyczącymi danych osobowych.
❯ Od listopada Facebook i Instagram bez reklam w płatnej subskrypcji
04
Google wprowadził nową funkcję \”Search Themes\” do kampanii Performance Max, co umożliwia reklamodawcom bardziej precyzyjne kierowanie sztuczną inteligencją.
❯ Google Performance Max Evolves With New “Search Themes” Feature
05
YouTube wdraża bardziej rygorystyczne zabezpieczenia przeciwko blokerom reklam, uniemożliwiając dostęp do treści osobom korzystającym z tych narzędzi. To krok, który ma na celu utrzymanie przychodów z reklam.
❯ YouTube Steps up Fight Against Ad Blockers To Maximize Revenue Intake
06
Rywalizacja w obszarze generatorów tekstu opartych na sztucznej inteligencji trwa w najlepsze. Sprawdź czym różnią się od siebie Google Bard i ChatGPT.