01
[Nowość w supporcie Google] W GA4 dodane zostały dwie nowe opcje, które umożliwiają definiowanie konwersji za pomocą wyrażeń regularnych dla strumieni sieciowych.
02
[Zmiany w supporcie Google] Google Analytics wygasza modele atrybucji: linearny, pierwsze kliknięcie, spadek z upływem czasu oraz uwzględnienie pozycji. Od maja 2023 nowo utworzone właściwości nie będą już mogły wybierać tych modeli.
❯ What\’s new – learn about new features and functionality in the release notes.
03
[Zmiany w supporcie Google] Google Ads nie będzie już obsługiwać podobnych odbiorców. Sprawdź jakie zmiany czekają nas w najbliższych miesiącach.
❯ Changes to audience targeting: Google Ads will no longer support similar audiences
04
Meta publikuje swoją technologię wykrywania i rozpoznawania obrazów opartą na sztucznej inteligencji – SAM AI. Sprawdź jakie możliwości daje nowe narzędzie.
❯ Oto SAM – nowe narzędzie AI od Meta, które zrewolucjonizuje analizę zdjęć
05
Rozszerzenie dostępu dla osób trzecich oraz nowe sposoby odkrywania twórców na Instagramie – to tylko niektóre nowe funkcje, które mają pomagać markom i twórcom w nawiązywaniu efektywnej współpracy.
❯ Testing Third Party Access to Instagram’s Creator Marketplace
06
Sprawdź możliwe przyczyny różnic między Google Analytics i BigQuery Export oraz poznaj sposoby na ich ograniczenie.
❯ Wypełnianie luki między interfejsem Google Analytics a eksportem do BigQuery