


01
Sprawdź, jak skutecznie ustalać cele marketingowe na 2025 rok! Z artykułu naszej New Business Expert – Oli Połetek-Pszonak dowiesz się, jakie podejście przynosi najlepsze rezultaty i jak dopasować strategię do zmieniającego się rynku.



02
Meta testuje reklamy na Threads. Platforma zaczyna wdrażać pierwsze formaty reklam, co może oznaczać nową przestrzeń do promocji marek. Sprawdź, jakie opcje monetyzacji się pojawią i co to oznacza dla reklamodawców.



03
Rynek reklamy internetowej w Polsce nadal rośnie. Według raportu IAB Polska/PwC AdEx, w trzech pierwszych kwartałach 2024 roku wydatki na digital marketing utrzymały dynamiczny wzrost. Jakie formaty reklamowe zyskały najwięcej? Jakie trendy kształtują rynek? Sprawdź szczegóły!
❯ Wyniki finansowe reklamy online po trzech kwartałach 2024 r.



04
Okazuje się, że kampanie PMax można kontrolować za pomocą wykluczeń miejsc docelowych w API, mimo wcześniejszych zapewnień Google, że to niemożliwe. Badania Optmyzr wykazały, że reklamy nie były wyświetlane w wykluczonych lokalizacjach, co daje większą kontrolę nad kampaniami.
❯ Google reverses stance on Performance Max campaign controls



05
Google wprowadza Meridian – open-source’owy model marketing mix, który pomoże markom lepiej analizować skuteczność kampanii. Dzięki temu narzędziu firmy mogą precyzyjniej mierzyć wpływ różnych kanałów reklamowych i podejmować bardziej świadome decyzje budżetowe.
❯ Google Launches Open-Source “Meridian” Marketing Mix Model



06
Chiński model AI DeepSeek może namieszać na rynku sztucznej inteligencji. Jest darmowy, otwarty i ambitnie konkuruje z ChatGPT. Czy zrewolucjonizuje sposób, w jaki korzystamy z AI?
❯ Chiny wywracają stolik. Czy darmowy DeepSeek pokona ChatGPT?