


01
Nowoczesne technologie mogą znacznie usprawnić organizację konferencji offline, czyniąc je bardziej angażującymi. Sprawdź artykuł Kamila Leśniaka – Marketing & Event Managera w DevaGroup i dowiedz się jakie narzędzia wykorzystujemy przy organizacji semKRK i semWAW.



02
[Zmiany w supporcie Google] Google wprowadza obowiązek dla reklamodawców korzystających z importu konwersji offline (OCI) w aplikacjach. Od 30 kwietnia 2025 r. konieczne będzie uwzględnienie parametru „conversion_environment” w przesyłanych danych o konwersjach.
❯ Action Required for Offline Conversion Import (OCI) for Apps



03
[Nowość w supporcie Google] Od marca 2025 Google wprowadza kontrolę kanałów na wszystkich dostępnych powierzchniach reklamowych Demand Gen. Dzięki temu będzie możliwość wyboru, gdzie będą wyświetlane reklamy.



04
[Nowość w supporcie Google] Chcesz przejść z celu górnego lejka (np. wyświetlenia strony) na dolny (np. zakup, lead)? Google Ads zaleca stopniową zmianę przy zachowaniu strategii Maximize Conversions z docelowym CPA.



05
Google Ads wprowadza bardziej rygorystyczne wytyczne dotyczące reklamowania się na zapytaniach związanych z markami. Zmiany mają na celu większą ochronę znaków towarowych i ograniczenie nieautoryzowanego wykorzystania nazw brandów w reklamach.



06
Jak radzić sobie ze zmiennością wyników w kampaniach Google Shopping? Dowiedz się, jakie czynniki wpływają na wahania, jak skutecznie na nie reagować i jak komunikować się z klientami, by budować ich zaufanie.
❯ How To Navigate Performance Fluctuations In Google Shopping Campaigns