


01
Jakie reklamy będziemy oglądać w 2030 roku? Sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje branżę kreatywną i rynek pracy, a VR i AR mogą stracić na znaczeniu. Sprawdź wnioski z raportu WPP Media!
❯ Jak wyglądać będzie reklama w 2030 roku? AI górą, VR tonie



02
Amazon wprowadza nowe narzędzie AI do tworzenia reklam. Agentic AI przyspiesza produkcję treści od storyboardów po wideo, otwierając mniejszym markom dostęp do profesjonalnych kampanii. Dowiedz się, jak działa nowe rozwiązanie Amazon Ads
❯ Amazon Ads launches AI tool that builds professional-quality ads



03
Google stawia na AI-generowane reklamy dla e-commerce. Nowe funkcje w Google Ads umożliwiają automatyczne tworzenie grafik i wideo w Asset Studio oraz pojawianie się reklam w AI Overviews.



04
Sprawdź najważniejsze nowości w Google! Nowe opcje raportowania, AI w Performance Max i zmiany w inteligentnym określaniu stawek. Dowiedz się, co warto wdrożyć w kampaniach.



05
TikTok testuje dłuższe wideo, Meta wprowadza aktualizacje w Ads Managerze, a X rozwija funkcje czatów. Zobacz pełne podsumowanie zmian z ostatnich 6 miesięcy!



06
Sieć RTV/AGD – Media Expert otwiera platformę sprzedażową, która ma konkurować z Allegro i MediaMarkt.
❯ Media Expert uruchamia własny marketplace. Konkurecja dla Allegro i MediaMarkt