Semówka 25.38 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
18 września 2025
 
Semówka 25.38 – czyli co warto przeczytać

Semówka 25.38
– czyli co warto przeczytać

01

Jakie reklamy będziemy oglądać w 2030 roku? Sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje branżę kreatywną i rynek pracy, a VR i AR mogą stracić na znaczeniu. Sprawdź wnioski z raportu WPP Media!

02

Amazon wprowadza nowe narzędzie AI do tworzenia reklam. Agentic AI przyspiesza produkcję treści od storyboardów po wideo, otwierając mniejszym markom dostęp do profesjonalnych kampanii. Dowiedz się, jak działa nowe rozwiązanie Amazon Ads

03

Google stawia na AI-generowane reklamy dla e-commerce. Nowe funkcje w Google Ads umożliwiają automatyczne tworzenie grafik i wideo w Asset Studio oraz pojawianie się reklam w AI Overviews.

04

Sprawdź najważniejsze nowości w Google! Nowe opcje raportowania, AI w Performance Max i zmiany w inteligentnym określaniu stawek. Dowiedz się, co warto wdrożyć w kampaniach.

05

TikTok testuje dłuższe wideo, Meta wprowadza aktualizacje w Ads Managerze, a X rozwija funkcje czatów. Zobacz pełne podsumowanie zmian z ostatnich 6 miesięcy!

06

Sieć RTV/AGD – Media Expert otwiera platformę sprzedażową, która ma konkurować z Allegro i MediaMarkt.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Ukończyła studia na kierunku Marketing i Nowe Media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewijanie do góry