Semówka 25.48 – czyli co warto przeczytać

Kamila Maleszak
Kamila Maleszak
27 listopada 2025
 
Semówka 25.48 – czyli co warto przeczytać

Semówka 25.48
– czyli co warto przeczytać

01

W 2025 roku AI przejęło stery w Google Ads. Z kolei, w 2026 wkroczymy w erę nowej definicji reklamy, napędzanej przez PMax, AI Max for Search i generatywne kreacje. Przeczytaj artykuł Aleksandry Skulimowskiej – SEM Associate w DevaGroup.

02

Google testuje reklamy w Trybie AI, które pojawiają się pod odpowiedziami wyszukiwarki i są oznaczone jako sponsorowane. To pierwsze eksperymenty, w których sztuczna inteligencja może realnie wpływać na zakupy, tworząc nowe punkty styku z klientami i zmieniając doświadczenie e-commerce.

03

Coraz więcej Polaków korzysta ze sztucznej inteligencji podczas zakupów online. Badanie SMSAPI pokazuje, że 24% używa LLM do porównywania cen, a 19% do wyszukiwania atrakcyjnych ofert. Dowiedz się, w jaki sposób AI zmienia nasze zachowania zakupowe!

04

Influencerzy to dziś nie tylko nośnik zasięgu, ale też wartości i autorytetu. Raport „The Culture of Influence(r)” pokazuje ich różnorodne role – od przewodników, przez kreatorów doświadczeń, po wsparcie emocjonalne – i podpowiada, jak marki mogą je skutecznie wykorzystać.

05

TikTok udostępni nową funkcję w ustawieniach, dzięki której użytkownicy będą mogli regulować ilość treści generowanych przez AI w swoim feedzie. Platforma wprowadzi także znak wodny, który ułatwi identyfikację materiałów AI, zwiększając transparentność i poprawiając jakość doświadczeń użytkowników.

06

Instagram wprowadza usprawnienia w kamerze Reels, umożliwiające nagrywanie dłuższych, nawet 20-minutowych filmów, oraz wygodniejszą edycję materiałów bezpośrednio w aplikacji. Nowe funkcje obejmują regulowany suwak „Touch-Up”, ulepszony green screen i bardziej precyzyjne narzędzia czasowe.

Kamila Maleszak
Marketing Specialist. Ukończyła Dziennikarstwo i komunikację społeczną oraz Zarządzanie mediami i reklamą na Uniwersytecie Jagiellońskim. W branży od 2021 roku. Specjalizuje się w copywritingu i komunikacji w nowych mediach. Interesuje się mediami społecznościowymi oraz strategiami komunikacyjnymi firm i instytucji publicznych. Wolny czas spędza na kolorowaniu i spacerowaniu.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewijanie do góry