Sprawdziliśmy kurs od WhitePress z zakresu działania platformy

Magdalena Kościółek
Magdalena Kościółek
Archiwum 11.2022
 
Sprawdziliśmy kurs od WhitePress z zakresu działania platformy

Sprawdziliśmy kurs od WhitePress
z zakresu działania platformy

WhitePress w październiku uruchomił zapowiadany wcześniej certyfikowany kurs, który ma pomóc nowym osobom zapoznać się z ich platformą do SEO i content marketingu. My też wzięliśmy w nim udział.

Przejrzysty podział na 28 lekcji

Pierwsze, na co można zwrócić uwagę rozpoczynając kurs to podział na 5 modułów: Podstawy, Publikacje, Zarządzanie treściami, Płatności i raportowanie, Porady i wskazówki. Każda z nich zawiera tematyczne lekcje, np. w “Publikacjach” znajdują się te dotyczące tworzenia projektów, korzystania z wyszukiwarki portali czy zamawiania publikacji. Podział ten jest przejrzysty i intuicyjny, tak samo jak obsługa panelu z kursem.

Dużą zaletą każdej z lekcji jest to, że jest bardzo konkretna i pokazywana jest ścieżka, jak wykonać daną czynność. Ich długość, w zależności od poruszanego zagadnienia, waha się od kilkudziesięciu sekund do kilku minut.

kurs od WhitePress z zakresu działania platformy - rzut ogólny
Kurs składa się z 5 modułów tematycznych

Kurs idealny na start

Materiały, które WhitePress udostępnił w ramach swojego kursu nieodpłatnie to spora i konkretna dawka wiedzy dotycząca platformy. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z tą platformą, ponieważ w przystępny sposób mogą jednocześnie skonfigurować swoje konto jak i oglądać kurs. To także bardzo dobre rozwiązanie dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w SEO. Dzięki kursowi poszerzą trochę swoją wiedzę, poznają platformę i będą mogli porównać ją z innymi narzędziami tego typu.

kurs od WhitePress z zakresu działania platformy - przykładowy moduł
Podział na tematyczne lekcje w ramach modułu

Dużą zaletą tego kursu, zwłaszcza dla początkujących, jest to, że można wrócić do wybranego materiału w dowolnym momencie. W ten sposób, nawet jeśli po pierwszym obejrzeniu jakaś informacja umknie, zawsze jest opcja ponownego odtworzenia nagrania. Warto też wspomnieć o imiennym certyfikacie, który, jak wskazują twórcy, poświadczy zdobytą wiedzę i będzie można wspomnieć o nim w swoim CV czy na profilu LinkedIn.

Jeżeli chodzi o osoby, które na co dzień korzystają z platformy i znają jej funkcjonalności – raczej nie znajdą tam wielu interesujących dla nich treści. Bieżące korzystanie sprawa, że z funkcjonalnościami i zmianami można zapoznać się od razu. Dla takich osób certyfikat po kursie także nie będzie miał większego znaczenia. Niemniej, warto tam zajrzeć by sprawdzić, czy zna się wszystkie możliwości, jakie daje platforma WhitePress.

Więcej informacji o kursie można znaleźć na na stronie internetowej WhitePress.

Magdalena Kościółek
SEO i Content Specialist. Od 2016 roku pracuje z contentem, a od 2019 związana z branżą marketingu internetowego. Posiada doświadczenie działaniach off-site i on-site SEO, zarządzaniu stronami internetowymi oraz w tworzeniu content planów, redakcji i optymalizacji treści. Stale rozwija swoje umiejętności. Prywatnie książkoholiczka lubiąca, od czasu do czasu, zagrać w komputerowe gry RPG.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (9 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry