4 edycja semKRK, która odbyła się 27.01.2017 r., po raz kolejny nie zawiodła uczestników. Sala, jak w przypadku poprzednich edycji, była pełna. Tym razem zostało zaprezentowanych 6 tematów z zakresu SEO i SEM. Mieliśmy przyjemność wysłuchać 6 specjalistów. Wojciech Śliwiński, Tomasz Tybon, Maria Cieślak, Damian Kiełbasa, Mariusz Gąsiewski i Paweł Gontarek nie zawiedli i przekazali uczestnikom solidną dawkę wiedzy. Każdy z prelegentów pokazał wysoki poziom merytoryczny, a to naszym zdaniem największa wartość tych spotkań. Dzielenie się wiedzą oraz inspirowanie do zmian w swoich działaniach marketingowych to jeden z celów, jaki obraliśmy organizując #semKRK.
Zapraszamy do przypomnienia sobie treści wystąpień!
Paweł Gontarek
SEO w korporacjach
Damian Kiełbasa
Jak w ciągu 5 minut znaleźć wartościowe miejsca do publikacji contentu?
Maria Cieślak
Jak dowieźć organiczny ruch za pomocą technicznego SEO
Mariusz Gąsiewski
Efektywna promocja aplikacji za pomocą produktów Google. Od rzeczy prostych po zaawansowane
Dziękujemy, że byliście z nami podczas czwartej edycji. Już dziś zapraszamy na kolejną odsłonę SemKRK. Wszelkie informacje o następnej edycji pojawią się na naszych stronach na Facebooku oraz na semkrk.pl.