4 edycja semKRK – prezentacje prelegentów

Dorota Kika
Dorota Kika
Archiwum 02.2017
 

semkrk44 edycja semKRK, która odbyła się 27.01.2017 r., po raz kolejny nie zawiodła uczestników. Sala, jak w przypadku poprzednich edycji, była pełna. Tym razem zostało zaprezentowanych 6 tematów z zakresu SEO i SEM. Mieliśmy przyjemność wysłuchać 6 specjalistów. Wojciech Śliwiński, Tomasz Tybon, Maria Cieślak, Damian Kiełbasa, Mariusz Gąsiewski i Paweł Gontarek nie zawiedli i przekazali uczestnikom solidną dawkę wiedzy. Każdy z prelegentów pokazał wysoki poziom merytoryczny, a to naszym zdaniem największa wartość tych spotkań. Dzielenie się wiedzą oraz inspirowanie do zmian w swoich działaniach marketingowych to jeden z celów, jaki obraliśmy organizując #semKRK.

Zapraszamy do przypomnienia sobie treści wystąpień!

Paweł Gontarek

SEO w korporacjach

 

Damian Kiełbasa

Jak w ciągu 5 minut znaleźć wartościowe miejsca do publikacji contentu?

 

Maria Cieślak

Jak dowieźć organiczny ruch za pomocą technicznego SEO

 

Mariusz Gąsiewski

Efektywna promocja aplikacji za pomocą produktów Google. Od rzeczy prostych po zaawansowane

Dziękujemy, że byliście z nami podczas czwartej edycji.  Już dziś zapraszamy na kolejną odsłonę SemKRK. Wszelkie informacje o następnej edycji pojawią się na naszych stronach na Facebooku oraz na semkrk.pl.

Dorota Kika
Senior SEM Expert. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Google Analytics. Autorka wielu artykułów dla największych branżowych wydawnictw w Polsce. Na co dzień prowadzi, tworzy i optymalizuje kampanie w Google Ads oraz zajmuje się wdrożeniami Google Tag Manager i analityką internetową. Prywatnie fanka literatury fantasy, która lubi uciec w Bieszczady.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry