AdUpdate #27 – nowości z Google

Paweł Wilk
Paweł Wilk
Archiwum 03.2018
 

AdUpdate #27


– nowości z Google

Przejrzyj listę najciekawszych zmian w Google z ostatnich tygodni. W nowym cyklu na naszym blogu prezentujemy wyłącznie nowości od Google. Sprawdź najnowszą część naszego cyklu AdUpdate!

01

Marketerzy stawiają na pierwszym miejscu na nowe technologie i nowe sposoby docierania do ludzi, analizując przy tym zmiany zachowań wśród konsumentów. Google przeprowadził wywiad z liderami marketingu, aby dowiedzieć się, czego spodziewają się w 2018 roku.

02

15 różnych sposobów na zamówienie pizzy wydaje się przesadą? A jednak, technologia stale się rozwija, a oczekiwania klientów wciąż rosną. Dennis Maloney wyjaśnia, w jaki sposób jego firma planuje za nimi nadążyć.

03

Wg. Google w handlu detalicznym każde sekundowe opóźnienie ładowania strony na urządzeniach mobilnych, powoduje spadek konwersji nawet o 20%. Zobacz jak Twoja strona wypada na tle konkurencji.

04

Zapoznaj się z nowym przewodnikiem Google AdWords dla marketerów na temat optymalizacji stron docelowych, ze szczególnym naciskiem ich optymalizacji pod kątem urządzeń mobilnych.

05

A co jeśli Twoja strona jest jednak zbyt wolna, aby się załadować zanim klienci odejdą? Poznaj klika dodatkowych wskazówek, jak przyśpieszyć jej działanie.

Paweł Wilk
Były pracownik na stanowisku: SEM Specialist. Certyfikowany Specjalista Google AdWords i Analytics, sfokusowany na osiąganiu celów biznesowych klientów. Prywatnie fan jazdy na rolkach i pasjonat rozwoju osobistego.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (13 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...