AdUpdate #27 – nowości z Google

Paweł Wilk
Paweł Wilk
Archiwum 03.2018

AdUpdate #27


– nowości z Google

Przejrzyj listę najciekawszych zmian w Google z ostatnich tygodni. W nowym cyklu na naszym blogu prezentujemy wyłącznie nowości od Google. Sprawdź najnowszą część naszego cyklu AdUpdate!

01

Marketerzy stawiają na pierwszym miejscu na nowe technologie i nowe sposoby docierania do ludzi, analizując przy tym zmiany zachowań wśród konsumentów. Google przeprowadził wywiad z liderami marketingu, aby dowiedzieć się, czego spodziewają się w 2018 roku.

02

15 różnych sposobów na zamówienie pizzy wydaje się przesadą? A jednak, technologia stale się rozwija, a oczekiwania klientów wciąż rosną. Dennis Maloney wyjaśnia, w jaki sposób jego firma planuje za nimi nadążyć.

03

Wg. Google w handlu detalicznym każde sekundowe opóźnienie ładowania strony na urządzeniach mobilnych, powoduje spadek konwersji nawet o 20%. Zobacz jak Twoja strona wypada na tle konkurencji.

04

Zapoznaj się z nowym przewodnikiem Google AdWords dla marketerów na temat optymalizacji stron docelowych, ze szczególnym naciskiem ich optymalizacji pod kątem urządzeń mobilnych.

05

A co jeśli Twoja strona jest jednak zbyt wolna, aby się załadować zanim klienci odejdą? Poznaj klika dodatkowych wskazówek, jak przyśpieszyć jej działanie.

Paweł Wilk
SEM Specialist. Certyfikowany Specjalista Google AdWords i Analytics, sfokusowany na osiąganiu celów biznesowych klientów. Prywatnie fan jazdy na rolkach i pasjonat rozwoju osobistego.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (9 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991