Przejrzyj listę najciekawszych zmian w Google z ostatnich tygodni. W nowym cyklu na naszym blogu prezentujemy wyłącznie nowości od Google. Sprawdź najnowszą część naszego cyklu AdUpdate!


01
Marketerzy stawiają na pierwszym miejscu na nowe technologie i nowe sposoby docierania do ludzi, analizując przy tym zmiany zachowań wśród konsumentów. Google przeprowadził wywiad z liderami marketingu, aby dowiedzieć się, czego spodziewają się w 2018 roku.


02
15 różnych sposobów na zamówienie pizzy wydaje się przesadą? A jednak, technologia stale się rozwija, a oczekiwania klientów wciąż rosną. Dennis Maloney wyjaśnia, w jaki sposób jego firma planuje za nimi nadążyć.


03
Wg. Google w handlu detalicznym każde sekundowe opóźnienie ładowania strony na urządzeniach mobilnych, powoduje spadek konwersji nawet o 20%. Zobacz jak Twoja strona wypada na tle konkurencji.


04
Zapoznaj się z nowym przewodnikiem Google AdWords dla marketerów na temat optymalizacji stron docelowych, ze szczególnym naciskiem ich optymalizacji pod kątem urządzeń mobilnych.
❯ Optymalizacja stron pod kątem zwiększania liczby konwersji


05
A co jeśli Twoja strona jest jednak zbyt wolna, aby się załadować zanim klienci odejdą? Poznaj klika dodatkowych wskazówek, jak przyśpieszyć jej działanie.
❯ A few tips to speed up your mobile site and tools to test it