Badania IAB – wydatki na SEM rosną

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 10.2012

Według badań IAB AdEx wartość polskiego rynku reklamy online w pierwszym półroczu 2012 wyniosła 1,03 miliarda złotych. Wiele wskazuje na to, że rok 2012 będzie rekordowy dla rynku reklamy online w Polsce mimo, że odnotowane zostały spadki na reklamę w mediach. Potwierdziły się prognozy dotyczące wzrostu udziału SEM w wydatkach na reklamę (wzrostu udziału z 33% do 37%). Widoczny jest także wzrost budżetów reklamowych na reklamę mobilną oraz reklamy wideo online. Więcej informacji znajdziemy w raporcie, który można pobrać ze strony IAB.

 

 

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991