Badania IAB – wydatki na SEM rosną

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 10.2012
 

Według badań IAB AdEx wartość polskiego rynku reklamy online w pierwszym półroczu 2012 wyniosła 1,03 miliarda złotych. Wiele wskazuje na to, że rok 2012 będzie rekordowy dla rynku reklamy online w Polsce mimo, że odnotowane zostały spadki na reklamę w mediach. Potwierdziły się prognozy dotyczące wzrostu udziału SEM w wydatkach na reklamę (wzrostu udziału z 33% do 37%). Widoczny jest także wzrost budżetów reklamowych na reklamę mobilną oraz reklamy wideo online. Więcej informacji znajdziemy w raporcie, który można pobrać ze strony IAB.

 

 

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry