Byliśmy na konferencji Marketing Tour

Byliśmy na konferencji Marketing Tour

Konferencja
Marketing Tour

Marketing Tour to seria konferencji w tematyce mediów społecznościowych (i nie tylko) organizowana przez firmę Fasttony. Mieliśmy okazję w niej uczestniczyć w Rzeszowie.

Była to spora dawka informacji o reklamie na Facebooku, narzędziach stworzonych przez Fasttony oraz SMSAPI. Krótko o swojej ofercie dla mikro przedsiębiorców opowiedział nam BOŚ Bank.

Większość czasu na scenie spędził Daniel Kędzierski. Od pierwszych chwil widać, że jest on pasjonatem. Z ogromnym zaangażowaniem opowiadał o różnych niuansach reklamy na Facebooku. Na jakie ustawienia powinniśmy zwrócić uwagę podczas tworzenia kampanii albo jakie testy przeprowadzili u siebie w firmie i z jakim efektem. Przedstawił skrupulatnie różnice między prowadzeniem działań na Facebooku przez narzędzia Fasttony, a panel FB. Jego prezentacje dotyczyły:

Tworzenia i dobierania grup odbiorców.

Prowadzenia kampanii na pozyskiwanie leadów.

Dostosowania kreacji do użytkowników.

– Automatyzacji i ulepszeń wszystkich powyższych.

 

Prezentacja na temat SMSAPI obejmowała pokazanie jej działania, jak łatwo ustawić wysyłkę wiadomości kiedy ma się bazę użytkowników oraz otrzymaliśmy kilka wskazówek, jak powinny wyglądać przesyłane wiadomości. Część z nich to podstawowe zasady komunikacji w marketingu, ale warto zwrócić uwagę na kilka punktów:

– W momencie zapisania się użytkownika do naszej bazy powinniśmy się z nim przywitać oraz dać możliwość zrezygnowania z otrzymywania wiadomości.

– Warto umieszczać link do stron ze szczegółami przesłanej oferty.

– Wykorzystać komunikację dwukierunkową, np. do otrzymania oceny.

Jedna z rad dotyczyła tworzenia bazy użytkowników. Podczas zapisu zapytajmy się jakie informacje użytkownik chce otrzymywać. Dzięki temu unikniemy wysyłania zbędnych wiadomości, które mogłyby spowodować utratę kontaktu.

 

Była to z pewnością konferencja pełna ciekawych informacji. Jeżeli prowadzicie fanpage na Facebooku lub reklamę to polecam wybrać się na wystąpienie Daniela Kędzierskiego. Prezentacje będą wartościowe i przydatne zarówno dla pracowników działu marketingu czy agencji jak i dla właścicieli małych firm.

 

 

Marta Koziarz (Pilacińska)
Head of SEM. Zajmuje się zarządzaniem działem SEM. Postara się odpowiedzieć na każde pytanie z dziedziny marketingu. Analityka to jej pasja. Google Ads, Analytics i Tag Manager nie mają przed nią tajemnic.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (17 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry