Czego szukaliśmy na YouTube w Q1 2020?

Czego szukaliśmy na YouTube w Q1 2020?

Zapisz się na nasz newsletter
i pobierz darmowy e-book!

Darmowy e-book o YouTube

Koronawirus – chyba wszyscy jesteśmy już nim zmęczeni. Przymusowe siedzenie w domu, niepewność, stres, a dla niektórych dzieciaki 24 godziny na dobę stały się chlebem powszednim.

Obecnie YouTube to już nie portal ze śmiesznymi filmikami, ale druga największa wyszukiwarka na świecie oraz największy serwis wideo. Pandemia postawiła niektórych z nas w nieciekawej sytuacji. Ludzie przyjmowali kolejne obostrzenia w bardzo różny sposób. Dla jednych nie były one problemem, inni natomiast przechodzili męczarnie, żeby się do nich zastosować. Nasze zachowanie zdecydowanie się zmieniło. Inaczej pracujemy, inaczej spędzamy wolny czas i w końcu: inaczej zachowujemy się w internecie. To właśnie ten aspekt nasi specjaliści poddali wnikliwej analizie. Pierwsza fala zarażeń już za nami – kto choć raz nie wchodził na YouTube’a albo nie oglądał Tiktoków podczas kwarantanny, niech pierwszy rzuci maseczką. 

Nasi specjaliści przeanalizowali okres od 1 stycznia 2019 do 15 kwietnia 2020, aby przedstawić, jak bardzo zmieniły się potrzeby internautów oraz zmieniający się zakres wyszukiwań.

W e-booku znajdują się analizy takich wyszukiwań, jak: fitness, bajki dla dzieci, bądź kanały rozrywkowe i nierozrywkowe.

 

Sprawdź raport

Sekcja tło

Jesteśmy specjalistamy od reklamy w YT!

Jak go zdobyć?

Raport o YouTube z pierwszego kwartału 2020 dostępny jest po zapisie do naszego Newslettera. Poza e-bookiem otrzymasz od nas dostęp m.in. do: raportu branży meblarskiej, poradnika #SEOtips oraz filmu o Google Tag Managerze. A odnośnie samego newslettera – zapewniamy, że wysyłamy tylko najważniejsze informacje dotyczące naszej firmy i nowości branżowych. Nie spamujemy!

 

#Zostańwdomu i zobacz zmiany, które zaobserwowaliśmy na przestrzeni roku!

Zapisz się na nasz newsletter i odbierz swój darmowy egzemplarz!



 

 

Katarzyna Meus
Były pracownik na stanowisku Marketing Specialist w agencji DevaGroup. Zajmuje się social mediami oraz contentem. Jej grafomańskie oblicze wyszło na jaw już w wieku 10 lat - albo i wcześniej. W wolnych chwilach uczy się języka portugalskiego i podróżuje - obecnie palcem po mapie.

Kamil Leśniak
Event & Marketing Manager. Zajmuje się marketingiem internetowym oraz contentem. Lubi wyzwania i pasjonuje się organizacją eventów. Prywatnie kolekcjoner autografów znanych osób.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (43 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry