Niemal każdy tydzień niesie jakieś interesujące wiadomości nie tylko z branży – na bieżąco śledzę rozwój bardzo ciekawych inicjatyw i nowych firm. Za każdym razem gdy ktoś chwali się sukcesem, nowym klientem czy ma odwagę pokazać swoje przychody myślę sobie, że sporo zmienia się w mentalności biznesu i cieszę się z tych zmian. Ten post stanowi właśnie takie „chwalenie się”, więc jeśli ktoś ma na to uczulenie, niech nie czyta dalej 😉
Dziś przyszła kolej na nas – minęliśmy połowę 2016 roku i udało się nam osiągnąć coś, co niesamowicie nas cieszy – Google zaprosiło nas do programu Rising Stars. Ten program to nie tylko kolejne logo do pokazywania klientom. To wyjątkowa inicjatywa, która obejmuje nieliczne agencje z dużym potencjałem technicznym i rozwojowym. Google pomaga firmie w rozwoju wewnętrznym, ale dopiero efekty całego projektu pokazują, którym z agencji udało się sprostać zadaniu.
Zaproszenie do Rising Stars jest dla nas doskonałym zwieńczeniem półtora roku bardzo intensywnej pracy całego zespołu nad rozwojem firmy. Jakkolwiek zabawnie to brzmi: dwa razy dwukrotnie zwiększyliśmy naszą ekipę, udało nam się znacznie poprawić wskaźniki zadowolenia klientów – choć tu zawsze jest mnóstwo pracy przed nami. Zyskaliśmy tak duże zaufanie branży, że w każdym miesiącu odnotowaliśmy projekty konsultacji i szkoleń dla innych agencji czy wewnętrznych zespołów SEM. To też rekordowy okres pod względem ilości wykonanych audytów. Nigdy nie lubiłem wypisywać klientów, ale jeśli wśród nich są takie firmy jak Nutricia (Danone), PolskaPress, ABB, czy prestiżowe Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Państwowa Agencja Atomistyki to myślę, że warto. W tym samym czasie aż 4 razy złożono nam ofertę zakupu firmy.
Ten czas to również niezliczone konferencje (m.in. Festiwal SEO, Internetowe Rewolucje, Europejski Kongres Gospodarczy, Mobile Trends, Targi oraz Kongres E-handlu z nagrodą publiczności), mnóstwo szkoleń w Akademii Google Partners (m.in. ponad 1000 różnych osób oglądało moje webinary AGP ), program szkoleń dla dużych domów mediowych i wiele szkoleń wewnętrznych. Nie ukrywam, że to trudne zadanie – być na bieżąco z SEO i AdWords pod kątem szkoleniowym. Bałem się efektu takiego miksu. Jednak wyniki ankiet z AGP, gdzie ważne dla mnie składowe potrafiły sięgać oceny 5.0, czy pozytywne opinie po SEO Festiwalu są niesamowite i stanowią doskonałą motywacje do dalszej pracy.
Są też rzeczy z których jesteśmy bardzo dumni: semKRK udał się już 2 razy, 150+ osób za pierwszym razem zdobyło bilety w 2h, za drugim razem wystarczyło tylko 80 minut. Już teraz mogę zapowiedzieć 3-cią edycje 13 października.
Z tego miejsca bardzo dziękuję wszystkim moim współpracownikom za doskonałą pracę, a klientom za zaufanie. Rising Stars to duże wyzwanie, trzymajcie za nas kciuki, ale to zdecydowanie nie koniec niespodzianek, szykujemy kolejne w tym roku 😉