Domeny ze słowem kluczowym mogą stracić pozycje

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 10.2012

Matt Cutts ogłosił na Twitterze obniżenie pozycji domen, które posiadają wyszukiwane słowo kluczowe w nazwie (z ang. Exact Match Domains), jeśli zawierają one treści niskiej jakości. Szacunkowo zmiana ma dotknąć 0,6 procent zapytań anglojęzycznych. Od dawna strony z nazwą domeny dopasowaną do wyszukiwania uzyskiwały wyższą pozycję w wyszukiwarce, co ma się zmienić po wprowadzeniu poprawki. Więcej na ten temat tutaj.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991