Matt Cutts ogłosił na Twitterze obniżenie pozycji domen, które posiadają wyszukiwane słowo kluczowe w nazwie (z ang. Exact Match Domains), jeśli zawierają one treści niskiej jakości. Szacunkowo zmiana ma dotknąć 0,6 procent zapytań anglojęzycznych. Od dawna strony z nazwą domeny dopasowaną do wyszukiwania uzyskiwały wyższą pozycję w wyszukiwarce, co ma się zmienić po wprowadzeniu poprawki. Więcej na ten temat tutaj.
DevaGroup Blog Aktualności Domeny ze słowem kluczowym mogą stracić pozycje
Domeny ze słowem kluczowym mogą stracić pozycje
Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.
Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
(oceń)
Loading...