Domeny ze słowem kluczowym mogą stracić pozycje

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 10.2012
 

Matt Cutts ogłosił na Twitterze obniżenie pozycji domen, które posiadają wyszukiwane słowo kluczowe w nazwie (z ang. Exact Match Domains), jeśli zawierają one treści niskiej jakości. Szacunkowo zmiana ma dotknąć 0,6 procent zapytań anglojęzycznych. Od dawna strony z nazwą domeny dopasowaną do wyszukiwania uzyskiwały wyższą pozycję w wyszukiwarce, co ma się zmienić po wprowadzeniu poprawki. Więcej na ten temat tutaj.

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry