e-TRADE SHOW – 3. edycja targów branży ecommerce

Kamil Leśniak
Kamil Leśniak
15 maja 2020
eTrade Show - Targi i konferencja e-commerce

e-TRADE SHOW


PGE Narodowy

Targi eTrade Show to cykliczna kontynuacja wydarzenia powstałego w odpowiedzi na wciąż rosnące zapotrzebowanie branży. Bacznie obserwując rynek, organizatorzy przygotowali trzecią edycję targów dla branży e- handlu, która odbędzie się już 10 września 2020, na PGE Narodowym.  Ponownie podczas tego wyjątkowego dla biznesu dnia, w jednym miejscu spotka się  ponad 100 branżowych firm, które przedstawią najnowsze trendy światowe i rozwiązania  dla biznesu e-commerce. Po sukcesie dwóch poprzednich edycji, trzecia odsłona Targów eTrade Show zaskoczy wszystkich innowacyjnością oraz tematami paneli naukowych. Pomimo pandemii organizatorzy pracują nad przeprowadzeniem całego przedsięwzięcia zgodnie z planem, zapewniając najwyższe środki ostrożności dla  bezpieczeństwa odwiedzających.

 

Bardzo miło nam poinformować, że DevaGroup również będzie obecna podczas tegorocznej edycji Targów i Konferencji e-commerce, eTrade Show. Zostaliśmy partnerem wydarzenia i będziemy obecni w Warszawie ze swoim stoiskiem. Serdecznie zapraszamy do odwiedzin! 🙂

 

eTrade Show to nie tylko bogata oferta firm wystawienniczych,  ale przede wszystkim spersonalizowane pod branżę i wymagania rynku wydarzenia towarzyszące, które są idealną okazją do poszerzana i zdobywania wiedzy z zakresu rozwoju oraz prowadzenia biznesu.  Konferencje edukacyjne prowadzone przez najlepszych mówców i specjalistów w Polsce z zakresu reklamy w e-commerce, czynnikach sukcesu e- handlu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową i kierunku w e-commerce, sposobów  jak skutecznie prowadzić sklep internetowy,  jak kontaktować się z klientami i sposoby pozwalające w prosty sposób zwiększyć ilość zamówień, przeznaczone są dla każdego kto prowadzi biznes lub stawia w nim pierwsze kroki. To także sprecyzowana informacja dotycząca zmian oczekiwań rynku oraz wyzwań, z jakimi  musi się mierzyć przedsiębiorca.

 

Prowadzisz działalność online? Szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla Twojego biznesu?

eTrade Show to wydarzenie, gdzie każdy pozna najnowsze trendy branży e-commerce, nawiąże wartościowe relacje biznesowe oraz poszerzy wiedzę w obszarach sprzedaży czy marketingu internetowego.

Wśród wydarzeń towarzyszących targów eTrade Show 2020 znajdą się aż 3 sceny konferencyjne, na których podczas wykładów i praktycznych case study, Prelegenci zabiorą Was w podróż po Customer Journey.  Czym jest, jak znaleźć najprostsze rozwiązania, jak zbudować skuteczną strategię, jak analizować zgromadzone informacje, jak stworzyć mapę Customer Journey, czym jest Customer Experience- jednym słowem najnowsze trendy branżowe związane z e-handlem w ciągu jednego dnia!

eTrade

Ponadto podczas targów eTrade Show na odwiedzających czeka:

  • Strefa wystawiennicza – to przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Poznamy rozwiązania dla sklepów internetowych takie jak: narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, e-logistykę, obsługę klienta w online czy formy e-płatności. Wśród wystawców pojawią się największe firmy w branży handlu,
  • Business matching– dedykowana aplikacja mobilna pomoże w łączeniu wystawców z odwiedzającymi oraz nawiązaniu cennych relacji biznesowych. Czekają na Państwa 15 minutowe spotkania biznesowe- ciesząca się zainteresowaniem forma bezpośrednich, konkretnych spotkań umawianych za pomocą targowej aplikacji mobilnej,

 

Trzecia edycja Targów eTrade Show 2020 to wydarzenie dla aktualnych liderów e-biznesu, cała masa inspiracji,  trendów i nowości dla tych którzy chcą poszerzać swoje sieci klientów online, rozwijać markę oraz swoją wiedzę o e-commerce. Złotym Sponsorem wydarzenia jest firma InPost – lider usług logistycznych i pierwsza firma w Polsce, która stworzyła sieć Paczkomatów.Jako DevaGroup również wspieramy to wydarzenie!

Sprawdź program i korzyści z uczestnictwa na www.eTradeShow.pl

Kamil Leśniak
Marketing Specialist. Zajmuje się marketingiem internetowym oraz contentem. Lubi wyzwania i pasjonuje się organizacją eventów. Prywatnie kolekcjoner autografów znanych osób.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (8 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...