W DevaGroup szczycimy się specjalnymi osiągnięciami takimi jak najwyższy poziom partnera Premium czy wyróżnienie programem Rising Stars od Google. Lubimy też zdobywać nagrody, te duże – dotarliśmy do finału konkursu Google Premier Partners Awards w całym regionie EMEA – oraz te mniejsze, jak pierwsze miejsce za prelekcje na Kongresie E-handlu czy czwarte miejsce podczas pierwszego dnia największej konferencji branżowej I love Marketing. Doszliśmy również do poziomu, gdzie firmy technologiczne takie jak Majestic czy OnCrawl zaprosiły naszego CEO do zostania ambasadorem ich marek na Polskę. Naturalnym było dla nas dołączenie gali semKRK awards do naszych spotkań semKRK. Nagrody cieszą się sporą popularnością wśród Polskich agencji walczących o uznanie ponad 30 sędziów – doświadczonych praktyków, prelegentów poprzednich edycji semKRK. Nagrody są wyróżnieniem tak wysokim, że często osoby zaproszone do zostania sędzią rezygnują, aby móc zgłosić do konkursu swoją agencję unikając konfliktu interesów.
W 2020 roku nasz CEO, Krzysiek Marzec zasiada w jury dwóch wyjątkowych konkursów: European Search Awards oraz Global Search Awards. Po raz czwarty, tym razem jako Head Judge z Polski, będzie oceniał case studies nadesłane przez agencje z całej Europy oraz po raz pierwszy prace z całego świata na konkursie z finałową galą w Nowym Jorku.
Konkursy dzielą zgłoszenia na 42 kategorie – od aspektów SEO, SEM po ocenę zespołów agencyjnych oraz nietypowego łączenia kampanii. Sporym zainteresowaniem cieszą się kategorie dotyczące kampanii nisko budżetowych, gdzie liczy się kreatywność, wiedza i pomysł a nie wydane środki. Innym wiodącym trendem jest content marketing z coraz bardziej innowacyjnym podejściem do tworzenia treści. W osobnych kategoriach ścierają się najlepsze narzędzia czy całe pakiety narzędzi pomagające specjalistom SEM w codziennej pracy.
Zgłoszenia z roku na rok są na coraz wyższym poziomie, a zgłaszający prześcigają się, aby pokazać jak najbardziej dokładne liczby oraz pomysł, jakim chcą się wyróżnić w danej kategorii. Liczy się tu sposób prezentacji swojej pracy, konkretne dane i solidny efekt. Główny cel kampanii, czyli reklama biznesu klienta jest bardzo ważny, tak samo jak dokładne określenie metod jak i budżetu. Sekret wyłapywania najlepszych prac tkwi w tym, że oceniają je praktycy, osoby na co dzień pracujące z narzędziami analitycznymi i systemami. Całość poddawana jest dyskusji i dopiero kiedy cały zespół zgadza się – wyłaniany jest zwycięzca.
Szczegóły konkursów poznasz na stronach: https://europeansearchawards.com/ oraz https://globalsearchawards.net/.
Zgłoszenia w ramach ESA zostały już zamknięte, zwycięzcy zostaną ogłoszeni w Budapeszcie 3.09.2020, natomiast w GSA można zgłaszać się do 26.06, a zwycięzcy zostaną ogłoszeni na gali w Nowym Jorku 8.09.2020.