Non-profit na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 12.2013

Portal rozszerza nową funkcję o nazwie „Przekaż”, która ma umożliwić użytkownikom wspieranie organizacji non-profit na Facebooku.

Funkcja „Wpłać” pojawi się obok postów w kanale wiadomości umieszczanych przez organizacje non-profit. Po kliknięciu opcji, użytkownicy Facebooka mogą wybrać dowolną kwotę, wprowadzić informację o płatności i przelać pieniądze na konto wybranej organizacji. Nowa funkcja umożliwia także organizacjom łatwiejszy sposób dotarcia do ludzi oraz wystosowanie prośby o wsparcie i pomoc zarówno w celu realizacji codziennych zadań, jak i w czasie katastrof czy klęsk żywiołowych.

Facebook rozwija funkcję we współpracy z kilkoma organizacjami, większa liczba instytucji, które możemy wspierać będzie dostępna wkrótce.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991