Non-profit na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 12.2013
 

Portal rozszerza nową funkcję o nazwie „Przekaż”, która ma umożliwić użytkownikom wspieranie organizacji non-profit na Facebooku.

Funkcja „Wpłać” pojawi się obok postów w kanale wiadomości umieszczanych przez organizacje non-profit. Po kliknięciu opcji, użytkownicy Facebooka mogą wybrać dowolną kwotę, wprowadzić informację o płatności i przelać pieniądze na konto wybranej organizacji. Nowa funkcja umożliwia także organizacjom łatwiejszy sposób dotarcia do ludzi oraz wystosowanie prośby o wsparcie i pomoc zarówno w celu realizacji codziennych zadań, jak i w czasie katastrof czy klęsk żywiołowych.

Facebook rozwija funkcję we współpracy z kilkoma organizacjami, większa liczba instytucji, które możemy wspierać będzie dostępna wkrótce.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991