Google żegna się z formatem Flash

Tomasz Trzósło
Tomasz Trzósło
Archiwum 07.2016

Google żegna się


z formatem Flash

Od 30 czerwca nie ma już możliwości przesyłania do AdWords reklam displayowych, które zostały utworzone w formacie Flash. Z informacji firmy wynika natomiast, że reklamy we Flashu mają całkowicie zniknąć od 2017 roku. Oznacza to, że do końca tego roku reklamy, które zostały już utworzone i przesłane w formacie Flash będą jeszcze nadal wyświetlane.

Google zaleca przejście z reklam Flash na format HTML5.  Pomocne przy tym mogą być dwa bezpłatne narzędzia. Do wyboru mamy  Google Wed Designer do tworzenia reklam w sieci reklamowej Google w formacie HTML5 lub też Galerię reklam AdWords, dzięki której skorzystać możemy z dostępnych już szablonów.

Od 30 czerwca nie ma możliwości przesyłania do AdWords reklam displayowych w formacie Flash

Szczegółowe informacje na temat zmian wprowadzonych przez Google oraz tego jak sobie z nimi poradzić znajdziesz tutaj.

Tomasz Trzósło


Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991