Google żegna się z formatem Flash

Tomasz Trzósło
Tomasz Trzósło
Archiwum 07.2016
 
Google żegna się z formatem Flash

Google żegna się
z formatem Flash

Od 30 czerwca nie ma już możliwości przesyłania do AdWords reklam displayowych, które zostały utworzone w formacie Flash. Z informacji firmy wynika natomiast, że reklamy we Flashu mają całkowicie zniknąć od 2017 roku. Oznacza to, że do końca tego roku reklamy, które zostały już utworzone i przesłane w formacie Flash będą jeszcze nadal wyświetlane.

Google zaleca przejście z reklam Flash na format HTML5.  Pomocne przy tym mogą być dwa bezpłatne narzędzia. Do wyboru mamy  Google Wed Designer do tworzenia reklam w sieci reklamowej Google w formacie HTML5 lub też Galerię reklam AdWords, dzięki której skorzystać możemy z dostępnych już szablonów.

Od 30 czerwca nie ma możliwości przesyłania do AdWords reklam displayowych w formacie Flash

Szczegółowe informacje na temat zmian wprowadzonych przez Google oraz tego jak sobie z nimi poradzić znajdziesz tutaj.

Tomasz Trzósło
Sales and Google Ads Manager Zajmuje się analizą danych płynących z narzędzia Google Analytics. W branży e-commerce pracuje od 2008 roku. Prowadził agencję ROIExperts.pl. Szkolił m.in.: Ministerstwo Cyfryzacji RP czy Akademię Google Partners.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry