Internetowe rewolucje od Google

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 12.2015
 

4 grudnia miałem przyjemność wystąpić na Internetowych Rewolucjach w Krakowie. Spotkania te, organizowane przez Google, są doskonałą okazją na zdobycie i poszerzenie wiedzy.

Każde ze spotkań to dwa dni wykładów i warsztatów z marketingu on-line. Prelegentami są pracownicy Google, Certyfikowani Trenerzy Adwords i specjaliści z agencji SEM. W trakcie mojej sesji omówiłem jak pracuje agencja SEM ale skupiłem się również na tym jak przygotować strategię działań dla klienta i jak wykorzystać pełen potencjał AdWords.

Spotkania były kompletnie darmowe i mógł na nie przyjść każdy:

„Na warsztaty może przyjść każdy, kto zaaplikuje przez formularz na stronie internetowej, odpowie na pytanie dlaczego to właśnie on powinien zostać Ekspertem Internetowym oraz otrzyma e-mail potwierdzający uczestnictwo.”

Na koniec 2 dniowej sesji przewidziano egzamin z certyfikacją Eksperta Internetowego.  Najlepsi mają szanse również zdobyć płatny staż w jednej z czołowych agencji SEM. W tym cyklu zostało jeszcze jedno, ostatnie już spotkanie we Wrocławiu 10 i 11 grudnia. Gorąco polecam.


_MAC3492
_MAC3510
_MAC3527
_MAC3528

Zdjęcia dzięki uprzejmości Maćka Westerowskiego.

Krzysztof Marzec
CEO DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star, Trener SEO, Google Ads & Analytics Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz trzech książek z tej tematyki, wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewijanie do góry