Koniec działań w social media. Adobe Polska znika z social media

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 03.2014

Adobe Polska poinformował o zamknięciu swoich kont polskojęzycznych w kanałach social media. Firma nie podała, jaka jest konkretna przyczyna takiej radykalnej decyzji.

25 marca na fanpafe’u Adobe Polska pojawiła się informacja o wycofaniu marki z mediów społecznościowych. Podobna wiadomość pojawiła się na Twitterze. Wszyscy fani, którzy chcą być na bieżąco z działaniami firmy, mogą śledzić jej anglojęzyczne profile. Adobe chce zmienić strategię obecności marki na polskim rynku, ma wiązać się z tym również podjęcie decyzji o braku obecności w mediach społecznościowych.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991