Kurs Majestic – poznaj lepiej to narzędzie

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 01.2015

Dziś dwie ciekawostki prosto od Majestic, jednego z najlepszych narzędzi do analizy linków.

Kurs z budowania linków z Majestic

Dixon Jones zaprezentował zupełnie nowy kurs zbudowany dookoła narzędzia Majestic. Całość przygotował Ken McGaffin znany m.in. z Wordtrackera i Linkingmatters.com. Materiał treningowy, ciekawe pomysły – polecam zapoznać się, kurs jest darmowy. Składa się z 12 modułów:

  • Module 1: Exploring your niche
  • Module 2: How Majestic gives you a detailed view of your market
  • Module 3: A simple link building process
  • Module 4: How to analyse your own site
  • Module 5: How to analyse your competitors (part 1)
  • Module 6: How to analyse your competitors (part 2)
  • Module 7: What can you learn from a link?
  • Module 8: What type of content works best in your market?
  • Module 9: How to fully explore your market
  • Module 10: Understanding Citation Flow and Trust Flow
  • Module 11: Understanding Topical Trust Flow (Part 1)
  • Module 12: Understanding Topical Trust Flow (Part 2)

Kurs znajdziecie pod adresem: http://majestic.kajabi.com/sp/34080-get-up-to-speed-with-majestic

Quiz  z Majestic – zabłyśnij wiedzą

Majestic udostępniło też specjalny quiz z podsumowania wiedzy po kursie – http://www.onlinequizcreator.com/do-you-know-majestic/quiz-59096– jest to najbardziej stresujący czasowo quiz jaki znam, ale odpowiadając na pytania poznajemy prawdziwe odpowiedzi ( jeśli oczywiście je trafimy 😉 stąd polecam, wyniki są dostępne publicznie. Można zabłysnąć w top10.

Majestic Beta

Majestic prowadzi program Beta – uczestnicy tego programu dostają dostęp do nowych wersji wcześniej. Dla przykładu kurs był dla nas dostępny już tydzień temu w celu oceny i zgłaszania ewentualnych pomysłów i korekt. Polecam program beta dla wszystkich, którzy chcą być na czasie!

 

 

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener AdWords oraz Certyfikowany Specjalista AdWords i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991