Kurs Majestic – poznaj lepiej to narzędzie

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 01.2015
 

Dziś dwie ciekawostki prosto od Majestic, jednego z najlepszych narzędzi do analizy linków.

Kurs z budowania linków z Majestic

Dixon Jones zaprezentował zupełnie nowy kurs zbudowany dookoła narzędzia Majestic. Całość przygotował Ken McGaffin znany m.in. z Wordtrackera i Linkingmatters.com. Materiał treningowy, ciekawe pomysły – polecam zapoznać się, kurs jest darmowy. Składa się z 12 modułów:

  • Module 1: Exploring your niche
  • Module 2: How Majestic gives you a detailed view of your market
  • Module 3: A simple link building process
  • Module 4: How to analyse your own site
  • Module 5: How to analyse your competitors (part 1)
  • Module 6: How to analyse your competitors (part 2)
  • Module 7: What can you learn from a link?
  • Module 8: What type of content works best in your market?
  • Module 9: How to fully explore your market
  • Module 10: Understanding Citation Flow and Trust Flow
  • Module 11: Understanding Topical Trust Flow (Part 1)
  • Module 12: Understanding Topical Trust Flow (Part 2)

Kurs znajdziecie pod adresem: http://majestic.kajabi.com/sp/34080-get-up-to-speed-with-majestic

Quiz  z Majestic – zabłyśnij wiedzą

Majestic udostępniło też specjalny quiz z podsumowania wiedzy po kursie – http://www.onlinequizcreator.com/do-you-know-majestic/quiz-59096– jest to najbardziej stresujący czasowo quiz jaki znam, ale odpowiadając na pytania poznajemy prawdziwe odpowiedzi ( jeśli oczywiście je trafimy 😉 stąd polecam, wyniki są dostępne publicznie. Można zabłysnąć w top10.

Majestic Beta

Majestic prowadzi program Beta – uczestnicy tego programu dostają dostęp do nowych wersji wcześniej. Dla przykładu kurs był dla nas dostępny już tydzień temu w celu oceny i zgłaszania ewentualnych pomysłów i korekt. Polecam program beta dla wszystkich, którzy chcą być na czasie!

 

 

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener Google Ads oraz Certyfikowany Specjalista Ads i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry