21 października 2019 DevaGroup była współorganizatorem wydarzenia „Marketing i eksport dla przemysłu meblarskiego. Umebluj swój biznes z Google”. Event skierowano do przedstawicieli firm z branży meblarskiej i drzewnej (zarówno przedstawicieli działów marketingu, jak i dyrektorów firm). Impreza odbyła się w siedzibie Google w Warszawie, co znacznie podniosło rangę wydarzenia 😊
Podczas 4 prelekcji uczestnicy dowiedzieli się m.in. o tym, jak działa system Google Ads, ale też jak może on współgrać z innymi sposobami reklamy. Poznali sposoby dotarcia ze swoją reklamą do różnych grup odbiorców, dowiedzieli się, jak najlepiej dywersyfikować budżet reklamowy i jak skutecznie wykorzystać w swojej branży potencjał reklamowy, który daje YouTube. Dodatkowo jedna z części wydarzenia była w całości poświęcona działaniom eksportowym, czyli skutecznemu pozyskiwaniu klientów z zagranicy.
Za treść merytoryczną prelekcji odpowiadali:
– Oskar Braszczyński (Head Strategist w Google),
– Krzysztof Marzec (CEO DevaGroup),
– Marta Koziarz (Head of SEM w DevaGroup).
Ich zaangażowanie pozwoliło nie tylko przekazać uczestnikom wiedzę w ciekawy sposób, ale również zagwarantowało wysoki poziom prelekcji.
Chociaż event dotyczył poważnej tematyki, nie zabrakło chwili na relaks. Jednym z zadań w ramach integracji uczestników było składanie mini mebli oraz jengi. Zadanie te pozwoliły najpierw na rozluźnienie atmosfery, a potem zapewniły płynne przejście w poważniejsze tematy.
Jako współorganizator wynieśliśmy ze szkolenia kilka wniosków. Przede wszystkim warto wspomnieć o ogromnym zaangażowaniu uczestników, którzy wcześniej nie mieli styczności z tematyką Google Ads. Oznacza to, że branża meblarska kryje w sobie ogromny potencjał. Dla nas jest to jasny sygnał, że warto zadbać o utrzymanie zdobytych kontaktów, ponieważ pozwoli to na współpracę w wielu aspektach. Ważne było też wsparcie Google, bez którego zainteresowanie eventem byłoby z pewnością znacznie mniejsze – mamy nadzieję, że to nie ostatnie wydarzenie, które udało nam się wspólnie zorganizować.
Ostatnia kwestia dotyczy networkingu: nic tak nie zbliża i nie pozwala nawiązać realnej współpracy jak możliwość swobodnej rozmowy z uczestnikami – o tym doskonale wiedzieliśmy, dlatego cieszymy się, że również tutaj mieliśmy taką możliwość.
Chociaż to wydarzenie było dedykowane zamkniętej grupie uczestników, to mam nadzieję, że w przyszłości wspólnie z Google uda nam się zorganizować również otwarte szkolenia czy warsztaty o podobnej tematyce. Do zobaczenia na kolejnych eventach!