Monika Kołodziejczyk – wywiad po semKRK #8

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 04.2018
 
Monika Kołodziejczyk – wywiad po semKRK #8

Monika Kołodziejczyk
wywiad po semKRK #8

Digital Analytics Manager Ekspert w dziedzinie analityki internetowej, performance marketingu, optymalizacji konwersji i tworzenia strategii digital, która pobudza rozwój biznesu i maksymalizuje zyski. Wysoce zmotywowana i nastawiona na osiąganie konkretnych rezultatów. Zrealizowała z sukcesami liczne projekty z zakresu działań online, tworzy rozwiązania biznesowe, analizy, rozwija strategię digital i buduje wizerunek marek. Prowadzi szkolenia jako Trener Akademii Semahead oraz występuje w charakterze prelegenta na wielu konferencjach branżowych m in Polish Business Analytics Summit . Od ponad 6 lat obecna w branży marketingu internetowego. Przez 4 lata związana z Grupą Onet jako Performance Marketing Manager. Obecnie od ponad 2 lat w Semahead jako Manager działu Digital Analytics, zajmuje się również Marketing Automation oraz Performance Marketingiem. CEO w ThinkDigital.

 

 

Monika Kołodziejczyk w trakcie semKRK wystąpiła z prezentacją Game over – czyli czy wreszcie pożegnamy last click w modelowaniu atrybucji? Zapraszamy do zapoznania się z jej prezentacją:

Zapraszamy też do obejrzenia krótkiego wywiadu z Moniką, który udzieliła nam w trakcie semKRK.

 

Dziękujemy Monice Kołodziejczyk za udział w semKRK.

Zdjęcia: Konrad Obidziński 85mm.pro

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (49 głosów, średnia: 4,84 / 5)
Loading...
Przewiń do góry