Nowa sieć reklamowa Facebooka

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 09.2014

Facebook od początku swojej rywalizacji z Google wypadał nieco gorzej pod względem reklam. Google ma tę przewagę, że reklamy może kierować bezpośrednio do użytkowników poszukujących danego produktu. W Facebooku mamy natomiast możliwość bardzo precyzyjnego targetowania, łącząc dwie opcje reklamowe możemy otrzymać reklamę niemalże doskonałą. Teraz Facebook zapowiada rewolucje w swoim systemie reklamowym.

Nowy system ma lepiej mierzyć zaangażowanie użytkowników oraz dopasowywać reklamy do konkretnych użytkowników. Sieć będzie oparta na systemie Atlas Advertiser Suite zakupionym od Microsoftu. Ma także umożliwiać wyświetlanie reklam na zewnętrznych stronach internetowych i aplikacjach mobilnych. Czyżby reklamodawców czekała prawdziwa rewolucja?

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991