Nowa sieć reklamowa Facebooka

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 09.2014
 

Facebook od początku swojej rywalizacji z Google wypadał nieco gorzej pod względem reklam. Google ma tę przewagę, że reklamy może kierować bezpośrednio do użytkowników poszukujących danego produktu. W Facebooku mamy natomiast możliwość bardzo precyzyjnego targetowania, łącząc dwie opcje reklamowe możemy otrzymać reklamę niemalże doskonałą. Teraz Facebook zapowiada rewolucje w swoim systemie reklamowym.

Nowy system ma lepiej mierzyć zaangażowanie użytkowników oraz dopasowywać reklamy do konkretnych użytkowników. Sieć będzie oparta na systemie Atlas Advertiser Suite zakupionym od Microsoftu. Ma także umożliwiać wyświetlanie reklam na zewnętrznych stronach internetowych i aplikacjach mobilnych. Czyżby reklamodawców czekała prawdziwa rewolucja?

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry