Reklama na Facebooku. Targetowanie Facebook Ads

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 02.2014

Ciekawy film dotyczący szkodliwości źle stargetowanej reklamy Facebook Ads. Fani pozyskani w wyniku takiej formy promocji będą całkowicie bezwartościowi, mimo że będziemy musieli zapłacić za konwersję. Fikcyjne konta w serwisie są problemem w skali globalnej, najwięcej takich kont znajduje się m.in. w Egipcie czy Indonezji, gdzie zarejestrowanych jest 65 mln kont, natomiast dostęp do Internetu ma 40 mln mieszkańców. Nawet największe fan page’e mają problem ze zbyt dużą liczbą nieistniejących fanów. Reklama na Facebooku powinna być bardzo dobrze przemyślana.

Poniższy film pokazuje, dlaczego reklama firmy na Facebook powinna być odpowiednio przygotowana. Autor udowadnia także, że opcja promocji fanpage’a z poziomu strony przez wykorzystanie popularnej opcji „Boost post” jest zupełnie nieskuteczna. Reklama społecznościowa prowadzona w ten sposób przynosi firmie puste polubienia. Zazwyczaj od osób, które masowo klikają „Lubię to” i nie stanowią naszej grupy docelowej. Kampania

Film pokazuje, że kampanie reklamowe Facebook nie są łatwym kawałkiem chleba. Nawet sam serwis nie ułatwia reklamodawcom zadania, co udowadnia powyższy filmik. Opcja Boost Post nie tylko zawyża koszty reklamy na Facebooku, ale również trafia osób, które mijają się z naszą grupą docelową. Jeżeli decydujemy się na kampanię Facebook Ads, najlepiej ustawiać zmiany przez menedżer reklam lub Power Editor.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Komentarze są wyłączone.

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991