.
01
Jak w kampanii AdWords generować więcej wartościowych leadów i ograniczyć liczbę śmieciowych? Warto rozważyć skorzystanie z raportów dostępnych w SalesForce lub użyć danych dotyczących kontaktów z CRMu klienta.
❯ The Secret to Search Ads for Lead Generation – Determining a Keyword’s Search Intent
02
Update Merchant Center. Pojawiła się nowa zakłada Możliwości z rekomendacjami, które pozwolą zwiększyć skuteczność kampanii. Możemy również wgrać dodatkowe pliki danych uzupełniające dane pliku głównego.
❯ Google Merchant Center Now Finds ‘Opportunities’ for Improving Campaigns
03
Co segmentowanie konwersji może nam powiedzieć o naszych klientach?
❯ Segment Your Shop Visit Conversions For Deeper Insight in Adwords
04
Król Google jest tylko jeden (wg Netmarketshare 81% wyszukiwań na desktopach należy do Google), ale i tak warto rozpocząć działania w Bing. Marin Software wymienia pięć ważnych powodów.
05
Google zaktualizowało Sprawdzone metody optymalizacji reklam tekstowych. Poznaj pięć wskazówek jak udoskonalić reklamy w grupach reklamowych, wykorzystując techniczne możliwości, jakie oferuje Google Ads.
06
Kompletny przewodnik jak poprawnie śledzić dane w Google Analytics dla strony posiadającej kilka wersji językowych.