SEMówka #2.35 – czyli co warto przeczytać

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 09.2017

SEMówka #2.35


czyli co warto przeczytać

.

01

Jak w kampanii AdWords generować więcej wartościowych leadów i ograniczyć liczbę śmieciowych? Warto rozważyć skorzystanie z raportów dostępnych w SalesForce lub użyć danych dotyczących kontaktów z CRMu klienta.

02

Update Merchant Center. Pojawiła się nowa zakłada Możliwości z rekomendacjami, które pozwolą zwiększyć skuteczność kampanii. Możemy również wgrać dodatkowe pliki danych uzupełniające dane pliku głównego.

03

Co segmentowanie konwersji może nam powiedzieć o naszych klientach?

04

Król Google jest tylko jeden (wg Netmarketshare 81% wyszukiwań na desktopach należy do Google), ale i tak warto rozpocząć działania w Bing. Marin Software wymienia pięć ważnych powodów.

05

Google zaktualizowało Sprawdzone metody optymalizacji reklam tekstowych. Poznaj pięć wskazówek jak udoskonalić reklamy w grupach reklamowych, wykorzystując techniczne możliwości, jakie oferuje Google Ads.

06

Kompletny przewodnik jak poprawnie śledzić dane w Google Analytics dla strony posiadającej kilka wersji językowych.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991