01
Jak stworzyć kampanie, które będą skutecznie realizować Wasze cele marketingowe? Najlepiej podejrzeć jak robią to Eksperci z samego Google:
❯ Inside Google Marketing: 3 steps to master digital advertising
02
Pozycjonowanie lokalne – dla jakich biznesów okaże się świetną częścią strategii marketingowej? Odpowiedź znajdziecie poniżej:
❯ Pozycjonowanie lokalne – szansa dla lokalnych przedsiębiorców na zaistnienie w sieci
03
Wiedzieliście, że nawet 1 sekundowe opóźnienia w ładowaniu strony na mobile może obniżyć współczynnik konwersji o nawet 20%?
❯ Making mobile a priority: 5 steps for a successful digital transformation
04
Reklamy w social media to doskonałe źródło generowania leadów – pod warunkiem, że pamiętamy o ich moderacji. O tym, jak robić to skutecznie, przeczytacie w artykule:
❯ Jak unikać wizerunkowego samobója, czyli rzecz o trudach moderacji reklam na Facebooku i Instagramie
05
Czy content marketing może być podpowiedzią, jak polepszyć wyniki sprzedażowe w e-sklepie? O roli lepszej widoczności w e-commerce przeczytacie tutaj:
❯ Treści do sklepu internetowego – czy opis produktu wystarczy?
06
Dzień kobiet już za nami – warto więc przyjrzeć się, jak marki wykorzystały tę okazję w swoich strategiach komunikacji (a wykorzystały lepiej i gorzej):
❯ Co i jak marki “mówią” do kobiet, czyli jak komunikacją można wygrywać i przegrywać wszystko