01
Twitter kusi reklamodawców dodając nowe funkcjonalności dla wideo. Platforma otwiera się na bardziej rozrywkowe treści, które obecnie kojarzone są z TikTokiem czy YouTube.
❯ Twitter Continues to Add New Video Elements, Which Could Open Up New Opportunities for Advertisers
02
LinkedIn testuje nową funkcję, dzięki której twórcy mogą generować posty za pomocą sztucznej inteligencji. Po wprowadzeniu co najmniej 30 słów LI stworzy szablon publikacji.
❯ Sztuczna inteligencja na LinkedIn zastąpi autentyczne treści? Platforma testuje nową funkcję
03
Poznaj 10 sposobów na wykorzystanie sztucznej inteligencji w kampaniach PPC. Sprawdź jak możesz wykorzystać chatGPT, by zautomatyzować i optymalizować działania reklamowe.
04
Meta udostępniła w środę Threads – to nowa aplikacja, która ma być bezpośrednią konkurencją dla Twittera. Po kilku dniach od startu społeczność powiększyła się do 100 mln użytkowników.
05
Najnowsze aktualizacje Microsoft Advertising z lipca 2023 r. Wśród nowości Predictive Targeting, oparte na sztucznej inteligencji narzędzia do zwiększania konwersji z reklam.
❯ 8 Microsoft Advertising Updates Including Predictive Targeting And Generative AI For RSAs
06
Stało się – od zeszłego tygodnia użytkownicy Facebooka oraz Instagrama mogą zweryfikować swoje konto i dołączyć do grona korzystających z Meta Verified.
❯ Za Facebook i Instagram trzeba płacić. Cena za Meta Verified za wysoka?