01
[Zmiany i nowości w supporcie Google] Już w kwietniu 2023 YouTube przestanie umieszczać nakładki reklamowe w materiałach video. Dodatkowo uruchomiony zostanie nowy, interaktywny format reklam o nazwie „Direct Response”.
02
[Nowość w supporcie Google] Pliki danych o produktach dostępne dla wszystkich reklamodawców korzystających z kampanii Discovery. Zwiększ zainteresowanie użytkowników pokazując im produkty dopasowane na podstawie ich zainteresowań i zamiarów.
❯ Nowe funkcje, które pomogą Ci zwiększać popyt dzięki reklamom Discovery
03
[Nowość w supporcie Google] Google Analytics 4 rozpoczął przetwarzanie niestandardowych parametrów na poziomie produktów – sprawdź najlepsze praktyki.
04
[Nowość] Google ogłasza nowe możliwości metod kierowania w kampaniach promujących aplikacje mobilne – automatyczna instalacja w Google Play, kanały gier, a także możliwość kierowania kampanii do użytkowników, którzy zainstalowali aplikację, ale z niej nie korzystają.
05
Lipiec zbliża się nieubłaganie, a razem z nim duże zmiany. Sprawdź praktyczne porady dotyczące wdrożenia nowej wersji Google Analytics od naszego CEO – Krzysztofa Marca.
06
Zadbaj o poprawną konfigurację analityki na swojej stronie internetowej – sprawdź który model atrybucji powinieneś uwzględnić w swoim biznesie.