Semówka 24.05 – czyli co warto przeczytać

Agata Kowalczyk
Agata Kowalczyk
1 lutego 2024
 
Semówka 24.05 – czyli co warto przeczytać

Semówka 24.05
– czyli co warto przeczytać

01

YouTube wprowadza nowe narzędzia do edycji, które pozwolą na przekształcenie długich klipów wideo w krótkie filmy shorts. Nowa funkcjonalność będzie dostępna dla użytkowników systemu iOS.

02

LinkedIn ogłosił, że od lutego usuwa grupę podobnych odbiorców z opcji kierowania reklam. Platforma zachęca reklamodawców do skorzystania z alternatywnych opcji takich jak np. Predictive Audiences.

03

Sotrender opublikował analizę największych profili na Facebooku w 2023 roku. Sprawdź jakie profile uzyskały największe wyniki w minionym roku.

04

YouTube uruchamia “AdBlitz” 2024 w celu zaprezentowania kampanii podczas Super Bowl. Wszystkie reklamy będą wyświetlane przed, w trakcie i po ważnym meczu, a widzowie będą mogli obejrzeć trzy kategorie reklam “Reklamy komediowe, “Reklamy dramatyczne” i “Reklamy inspirujące.”

05

Od 12 lutego w Strefie Okazji na portalu Allegro przestaną być pobierane opłaty za oznaczenia takie jak: “Hit”, Nowości” i “Rabat ilościowy”. Pozostanie jedynie oznaczenie “Okazja”.

06

TikTok nie przestaje zwiększać limitów czasowych na swojej platformie. W październiku zwiększył limit do 15 minut na film, a od stycznia testuje aż 30 minutowe filmy.

Agata Kowalczyk
Social Media & Content Specialist. Zajmuje się tworzeniem ciekawej komunikacji w mediach społecznościowych. Prywatnie uwielbia teatr, a zwłaszcza musicale.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (5 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry