Semówka 24.08 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
22 lutego 2024
 
Semówka 24.08 – czyli co warto przeczytać

Semówka 24.08
– czyli co warto przeczytać

01

Sprawdź przewidywania dotyczące trendów w 2024 roku! Wśród ekspertów znajdziesz wypowiedź CEO DevaGroup – Krzysztofa Marca oraz Head Of SEO – Kamila Sroki.

02

[Nowość w supporcie Google] Karta rozliczeniowa już dostępna w aplikacji mobilnej Google Ads. Znajdziesz tam informacje o saldzie konta i formie płatności, w tym informacje o tym, ile, kiedy i dlaczego zostaniesz obciążony.

03

[Nowość w supporcie Google] Typ klienta odbiorców to etykieta, którą możesz przypisać do listy odbiorców, aby pomóc Google zrozumieć, na jakim etapie cyklu życia klienta znajdują się Twoi klienci. Oznaczenie odbiorców może pomóc w optymalizacji Twoich kampanii.

04

[Zmiany w supporcie Google] W związku z nadchodzącymi zmianami, takimi jak wycofywanie plików cookie innych firm, Google wycofuje strategie ustalania stawek “Prowizje za konwersje” i “Prowizje za pobyt” w październiku 2024.

05

[Aktualizacja w supporcie Google] Jeśli użytkownik z EOG korzysta z Twojej witryny lub aplikacji i mierzysz zachowanie użytkowników za pomocą tagów Google, musisz przekazać Google decyzje dotyczące zgody użytkownika końcowego.

06

Google pilotażowo prowadzi markowe reklamy usług lokalnych (LSA) o nazwie Direct Business Search. Domyślnie firmy są automatycznie rejestrowane w nowym typie reklam. Od 13 lutego wszystkie firmy będą mogły ją wyłączyć, ręcznie dostosowując swoje ustawienia.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Entuzjastka wykorzystywania nieszablonowych rozwiązań w Social Mediach. Twórca treści, wróg źle postawionych przecinków. Baczny obserwator, który lubi analizować zachowania konsumentów.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry