01
Sprawdź przewidywania dotyczące trendów w 2024 roku! Wśród ekspertów znajdziesz wypowiedź CEO DevaGroup – Krzysztofa Marca oraz Head Of SEO – Kamila Sroki.
02
[Nowość w supporcie Google] Karta rozliczeniowa już dostępna w aplikacji mobilnej Google Ads. Znajdziesz tam informacje o saldzie konta i formie płatności, w tym informacje o tym, ile, kiedy i dlaczego zostaniesz obciążony.
03
[Nowość w supporcie Google] Typ klienta odbiorców to etykieta, którą możesz przypisać do listy odbiorców, aby pomóc Google zrozumieć, na jakim etapie cyklu życia klienta znajdują się Twoi klienci. Oznaczenie odbiorców może pomóc w optymalizacji Twoich kampanii.
04
[Zmiany w supporcie Google] W związku z nadchodzącymi zmianami, takimi jak wycofywanie plików cookie innych firm, Google wycofuje strategie ustalania stawek “Prowizje za konwersje” i “Prowizje za pobyt” w październiku 2024.
❯ Building more durable and effective bidding strategies for Hotel Campaigns
05
[Aktualizacja w supporcie Google] Jeśli użytkownik z EOG korzysta z Twojej witryny lub aplikacji i mierzysz zachowanie użytkowników za pomocą tagów Google, musisz przekazać Google decyzje dotyczące zgody użytkownika końcowego.
❯ Updates to consent mode for traffic in European Economic Area (EEA)
06
Google pilotażowo prowadzi markowe reklamy usług lokalnych (LSA) o nazwie Direct Business Search. Domyślnie firmy są automatycznie rejestrowane w nowym typie reklam. Od 13 lutego wszystkie firmy będą mogły ją wyłączyć, ręcznie dostosowując swoje ustawienia.
❯ Google tests Branded Local Service Ads with opt-out option