Semówka 24.22 – czyli co warto przeczytać

 
Semówka 24.22 – czyli co warto przeczytać

Semówka 24.22
– czyli co warto przeczytać

01

[Nowość w supporcie Google] Reklamy produktowe będą zawierać dodatkowe informacje o ilości sprzedanych produktów. Aby skorzystać z tej opcji, należy połączyć konto GA4 z GMC, włączyć ustawienia konwersji i udostępnić historię zakupów w GMC.

02

[Nowość w supporcie Google] Sprawdź nowości i zmiany ogłoszone podczas Google Marketing Live 2024!

03

[Nowość w supporcie Google] Pojawiła się funkcja w Google Analytics 4, umożliwiająca zapisywanie porównań w sekcji raporty. Dzięki temu możesz tworzyć osobne porównania dla każdego interesującego Cię zbioru danych.

04

[Zmiany w supporcie Google] Google ograniczy funkcje dostępne na zawieszonych kontach. Reklamodawcy otrzymają powiadomienie w usłudze o ograniczeniach. Sprawdź, jakie działania będzie można wykonywać na zawieszonym koncie.

05

[Nowość w supporcie Google] Dołącz do społeczności Google Analytics na Discordzie – możesz tam zadawać pytania i wymieniać się opiniami oraz doświadczeniem z innymi użytkownikami GA4.

06

Google testuje nową funkcję w reklamach lokalnych usług, która umożliwia wysłanie zapytania do kilku firm jednocześnie. Nowy przycisk pozwala na kontakt z wieloma reklamodawcami jednocześnie, zamiast wysyłania wiadomości do każdej firmy osobno.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Absolwentka studiów na kierunku Marketing i nowe media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry