01
Sprawdź artykuł Pawła Jackowskiego, SEO Associate w DevaGroup, w którym odpowiada na pytanie: czy różnorodność źródeł ruchu jest czynnikiem rankingowym Google. Dowiedz się, tworzyć wartościowe treści dla użytkowników, aby przyciągać różnorodne źródła ruchu.
❯ Grupowanie słów kluczowych – proste kroki do lepszej widoczności w wyszukiwarkach
02
Przetestowaliśmy nowe narzędzia oparte o AI w Google Ads – zobacz, jak mogą wspomóc pracę specjalisty SEM. Swoją opinią na ich temat podzielił się Wojtek Mikoś, Senior SEM Specialist w DevaGroup.
03
ChatGPT odsyła użytkowników do nieistniejących stron, co dotknęło takie media jak The Wall Street Journal, Associated Press, Le Monde i Financial Times. Problem ten budzi kontrowersje w branży medialnej, podważając zaufanie do narzędzi AI.
❯ Wielkie problemy z ChatGPT. Poszkodowani najwięksi wydawcy serwisów internetowych
04
AI Act to nowe przepisy UE regulujące wykorzystanie sztucznej inteligencji, które będą miały istotny wpływ na rynek reklamy internetowej. Dotkną one dostawców i użytkowników, nakładając obowiązki i zakazy w zależności od poziomu ryzyka związanego z systemami AI.
05
Google wprowadza nowe funkcje do usługi Display & Video 360, obejmujące udoskonalone raportowanie oraz usuwanie identyfikatorów użytkowników w celu spełnienia wymagań prywatności. Dodatkowo, firma wprowadza pierwszą pozycję dla funkcji YouTube Instant Reserve, zmierzając do zwiększenia efektywności kampanii reklamowych.
06
X zapowiada wprowadzenie zaktualizowanej analityki reklam, oferującej ulepszone panele i metryki, które ułatwią śledzenie skuteczności płatnych treści. Nowe funkcje mają na celu zwiększenie przejrzystości i łatwości użytkowania, co może wspomóc X w przyciągnięciu więcej partnerów reklamowych i odnowieniu zaufania do ich platformy reklamowej.