Semówka 24.34 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
22 sierpnia 2024
 
Semówka 24.34 – czyli co warto przeczytać

Semówka 24.34
– czyli co warto przeczytać

01

Meta wprowadza pełną automatyzację kampanii reklamowych, obiecując lepsze wyniki przy minimalnym wysiłku. Ale czy to naprawdę złoty środek? Sprawdź, jakie pułapki mogą Cię spotkać, jeśli zdecydujesz się na pełną automatyzację.

02

Netflix wprowadza nowe możliwości zakupu reklam, rozszerzając współpracę z wiodącymi agencjami i partnerami technologicznymi. Marketerzy mogą teraz korzystać z bardziej zaawansowanych narzędzi, jak Google Campaign Manager 360, oraz prowadzić kampanie w wielu regionach.

03

Sprawdź, jak sztuczna inteligencja personalizuje i automatyzuje marketing B2B. Dowiedz się, jak integracja AI z CRM może zwiększyć skuteczność Twoich działań.

04

Google wprowadza funkcję AI Overviews, która streszcza długie odpowiedzi w wynikach wyszukiwania. Zobacz, jak to narzędzie może ułatwić Ci szybkie znalezienie odpowiedzi.

05

Jak wykorzystać TikToka do osiągnięcia sukcesu? Przekonaj się, jak różnorodne formaty reklamowe i algorytmy precyzyjnego targetowania mogą przyciągnąć młodszych konsumentów i zachęcić do skorzystania z Twojej oferty.

06

Unikaj błędów w strategii mediowej i dowiedz się, jakie pułapki mogą zrujnować Twoją strategię. Poznaj sposoby na uniknięcie błędów i skuteczne planowanie działań marketingowych.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Absolwentka studiów na kierunku Marketing i nowe media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry