01
Rok 2024 był pełen zmian w marketingu internetowym – od wzrostu znaczenia AI, przez rozwój wyszukiwania obrazem, po zmiany w preferencjach konsumentów. Przeczytaj artykuł Zuzanny Kraus, SEM Specialist w DevaGroup, i dowiedz się, co w tym roku miało znaczenie w branży!
❯ AI, Google Lens i ochrona prywatności – czyli co namieszało w SEM i internecie w 2024 roku?
02
Sprawdź, które kampanie reklamowe i społeczne wyróżniły się w 2024 roku. Poznaj m.in. opinię Katarzyny Warzecha, Content & Marketing Manager w DevaGroup, która dzieli się przemyśleniami na temat kampanii poruszających problem wykluczenia osób starszych.
❯ Najciekawsze kampanie reklamowe i społeczne 2024 roku według 12 ekspertów i ekspertek
03
Poznaj najważniejsze trendy marketingowe 2024 roku i ich wpływ na codzienną pracę marketerów. Sprawdź, jakie wnioski warto wyciągnąć na przyszłość, dzięki opiniom 16 ekspertów, w tym specjalistów z DevaGroup – Krzysztofa Marca i Alicji Stojek-Szewczuk.
❯ Marketingowe podsumowanie roku 2024. Opinie 16 ekspertów i ekspertek
04
Jaki będzie 2025 rok dla branży marketingu? Co będzie na topie? Jakie platformy będą dominować? Poznaj prognozy ekspertów, w tym naszego CEO, Krzysztofa Marca, który dzieli się swoimi przewidywaniami dotyczącymi SEO i Google Ads.
05
[Nowość w supporcie Google] Pojawiła się nowa wersja Edytora Google Ads. Wersja 2.8 oferuje m.in. generowanie obrazów za pomocą AI, ulepszenia kreacji wideo oraz nowe opcje kierowania w kampaniach. Sprawdź szczegóły dotyczące nowych funkcji i wprowadzonych aktualizacji!
06
Od stycznia 2025 roku Google wprowadzi rozdzielanie zgody w skryptach Google Ads. Nowa funkcja OAuth umożliwi autoryzację wybranych zakresów, zamiast dotychczasowego podejścia „wszystko albo nic”. Istniejące skrypty będą działać bez zmian, chyba że wprowadzone zostaną modyfikacje.