


01
[Nowość w supporcie Google] W kampaniach Demand Gen pojawiły się nowe funkcje. Wśród nich m.in. wzrost konwersji przy niższych progach, porównywalne kolumny konwersji między platformami, licytacja omnichannel i oferty lokalne. Sprawdź szczegóły!
❯ Introducing Demand Gen Drops to help you stay on top of what’s new and drive results



02
Google wprowadził nowe zasady dotyczące prezentacji cen w Merchant Center. Testowane są również profile marek w Merchant Center Next, które pozwolą sprzedawcom prezentować historię, wartości i promocje bezpośrednio w wynikach wyszukiwania. Dowiedz się więcej!



03
Dzięki aktualizacji warunków korzystania z serwisu LinkedIn będzie korzystał z danych Microsoftu, aby poprawić targetowanie reklam. W efekcie portal zaoferuje reklamodawcom nowe możliwości, a użytkownikom bardziej spersonalizowane treści.
❯ LinkedIn poprawi targetowanie reklam. Dzięki danym Microsoftu



04
Popularny portal społecznościowy Nasza Klasa powraca jako aplikacja mobilna. Powrót portalu wzbudził ogromne zainteresowanie, a aplikacja zajęła 2. miejsce w App Store, wyprzedzając Facebook i Instagram. Sprawdź szczegóły!



05
Instagram testuje rozwiązanie, które ma ułatwić twórcom nawiązywanie współprac sponsorsko-reklamowych z markami. Platforma pozwoli generować podsumowanie statystyk konta w PDF, gotowe do udostępnienia potencjalnym partnerom biznesowym.
❯ Instagram ułatwia twórcom nawiązywanie współprac sponsorsko-reklamowych z markami



06
RCS to nowoczesny standard komunikacji mobilnej, który redefiniuje możliwości tradycyjnych SMS-ów. Dla marketerów oznacza większą interaktywność i lepsze angażowanie odbiorców. Dowiedz się, co warto o nim wiedzieć!