Semówka 3.88 – czyli, co warto przeczytać

Kamil Leśniak
Kamil Leśniak
Archiwum 06.2020
 

Semówka 3.88 –


czyli, co warto przeczytać

01

Agencje marketingowe pomagają swoim klientom dostosować się do aktualnej sytuacji. W tym artykule znajdziecie rozmowę z 6 liderami agencji odnośnie tego, jak ich praca zmieniła się ze względu na koronawirusa i jak te zmiany odbiją się na naszej przyszłości.

02

Lubicie opcję inteligentnego określania stawek? Wiecie, że pierwsze testy tego rozwiązania pojawiły się w Google już w 2009 roku? 😊 Sprawdźcie więcej ciekawostek w artykule!

03

Kiedy na Twoim koncie Google Ads pojawiają się problemy, warto sprawdzić kilka miejsc, żeby dokładnie określić, co jest przyczyną błędu. W artykule znajdziecie 7 typowych problemów na które należy zwrócić uwagę.

04

Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo ważna jest optymalizacja profilu Twojej firmy w Google Business Profile. W WordStream przygotowano specjalne narzędzie dla Google Twoja Firma – koniecznie to sprawdźcie!

05

Jak tworzyć angażującą czytelnika treść? Oto 10 taktyk, które napędzą udostępnienia, kliknięcia i subskrypcje Twoich artykułów!

06

Sprawdźcie bardzo ciekawe wyniki ankiety dotyczącej marketingu lokalnych firm. Co zmieniło się po ogłoszeniu pandemii w SEO? Pełna wersja raportu w linku!

Kamil Leśniak
Head of Marketing Zajmuje się marketingiem internetowym oraz contentem. Lubi wyzwania i pasjonuje się organizacją eventów. Prywatnie kolekcjoner autografów znanych osób.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (9 głosów, średnia: 4,56 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991