Semówka 3.91 – czyli, co warto przeczytać

Katarzyna Meus
Katarzyna Meus
9 lipca 2020
 

Semówka 3.91


– czyli, co warto przeczytać

01

2019 rok był rokiem przełomowym dla polskiego i europejskiego e-marketingu – pierwszy raz wydatki na reklamę internetową przekroczyły wydatki na reklamę w mediach.
IAB Polska po raz kolejny wydało „Raport Strategiczny Internet 2019/2020”. Z przyjemnością go przeczytamy, a Wy?

02

Dobry marketing sprzedażowy samej wyszukiwarce to nie wszystko. Warto przenieść część działań na social media – tzw. „social shoppers” stanowi 55% globalnych użytkowników internetu. Robi wrażenie, prawda?

03

Jeśli chcecie, aby Twój biznes generował większy przychód z Google Maps, przeczytajcie poniższe 10 wskazówek. Pamiętajcie, że w dzisiejszych czasach tradycyjne mapy powoli odchodzą do lamusa 😉

04

Przewodnik dla początkujących i przypominajka dla SEOwych wyjadaczy: czym są linki przychodzące i jak je oswoić w swoich działaniach?

05

Wszyscy wiemy, że rok 2020 zasłużył na miano najgorszego i niezapomnianego roku tego stulecia. Jaki on był dla branży SEO i e-commerce? Dowiecie się w poniższym artykule.

06

Googlę ujednolicił strategie ustalania stawek – teraz kampanie z bumperami reklamowymi będą korzystać ze strategii Docelowy CPM.

Katarzyna Meus
Marketing Specialist. Zajmuje się social mediami oraz contentem. W wolnych chwilach uczy się języka portugalskiego i podróżuje.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991