SeoStories – podsumowanie tygodnia

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 11.2012

Jak co tydzień sięgnęliśmy do ogromnych zasobów internetu w celu znalezienia ciekawych artykułów godnych polecenia.

Na blogu Zgreda nie zabrakło artykułu o disavow tool. Kilka ciekawych wniosków wartych odnotowania.

Kiedy i w jaki sposób różnicować anchor tekst, aby strona nie została ukarana przez Google.

„In my opinion, though, links are becoming less important in a lot of areas…”. O ekspansji grafiki w Internecie i przyszłości SEO przeczytamy na stronie Johna Doherty’ego.

Czwarty polski hangout zaowocował prezentacją czterdziestu odpowiedzi na pytania zdane uczestnikom 4#Hangoutu w sieci. Prosta zasada „pytanie – odpowiedź” pozwala szybko zapoznać się z tematyką ostatniego spotkania.

Przemysław Modrzewski przybliża Universal Analytics, narzędzie analityczne, które integruje dane z różnych źródeł (zarówno offline jak i online). Warto już teraz dowiedzieć się jak będzie wyglądało Google Analytics przyszłości.

Facebook wyjaśnia zmiany w Aktualnościach, a także wymienia cztery czynniki, które determinują zasięg postów w sekcji The News Feed.

 

 

 

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991