SeoStories – podsumowanie tygodnia

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 12.2012

podsumowanie tygodnia

Ostatni podsumowanie, jakie przygotowaliśmy dla czytelników przed końcem świata, wnosi wiele ciekawych artykułów. Po raz kolejny polskie strony o tematyce SEO dostarczyły mnóstwo wartościowych informacji, którym konieczne trzeba się podzielić. Z pewnością wielu czytelników przygotowuje sobie powoli listę linków z publikacjami z ostatnich miesięcy, które będzie można przeczytać w trakcie świątecznego urlopu, dlatego śpieszymy z pomocą i podsyłamy kilka świeżych wpisów.

 

 

Hit tygodnia, 33 stron wydruku, artykuł nazywany najlepszym polskim wpisem o tematyce SEO w 2012 roku. Mowa oczywiście o tekście Link Building – 35 rad jak tworzyć i zdobywać linki. Kto jeszcze nie czytał, musi koniecznie nadrobić zaległości.
 
 

Po pierwsze – dywersyfikacja. To właśnie stawianie na różnorodność powinno zdominować nasze działania w 2013 roku. Więcej szczegółów na blogu SEOmoz.
 
 
Przydatne funkcje w Google Webmaster Tools takie jak ustawienie strony bez WWW,  indeksacja grafik i przenoszenie strony na inną domenę staną się proste nawet dla laików po przeczytaniu kolejnej części przewodnika po tym narzędziu.
 
 
Dziesięć powodów, dla których lubimy Google+.
 
 

Mapy Google wróciły na iPhone’a i od razu uplasowały się na pierwszym miejscu najpopularniejszych darmowych aplikacji w App Store.
 
 
Google oddało w ręce użytkowników nowe narzędzie Data Highlighter, które ma ułatwić oznaczanie metadanych. Na razie tylko w angielskiej wersji językowej.
 
 

Reklamy w serwisie Instagram to podobono kwestia czasu. Zakup tego serwisu przez Facebook za niewyobrażalną kwotę 1 biliona dolarów będzie musiał się zwrócić.
 
 
Muzeum Internetu otwarło swoje podwoje. Wśród eksponatów najlepsze memy, komunikatory społecznościowe i programy.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991