SeoStories – podsumowanie tygodnia

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 03.2013

Dla głodnych wiedzy przygotowaliśmy podsumowanie publikacji na blogach branżowych z minionego tygodnia. Wśród nich na szczególnie wyróżnienie zasługuje wypowiedź Matta Cuttsa na temat zbliżających się aktualizacji algorytmów.

 

 

 

Porządki na koncie AdWords warto rozpocząć od logicznego uporządkowania reklam w grupach reklamowych. Kilka rozwiązań podpowiada PPC Hero.

 

Darmowy Google Analytics ma swoje ograniczenia, które warto znać zanim rozpoczniemy przygotowywać raport i analizę danych dla dużych witryn internetowych.

 

Google jest wszędzie, także w naszych smartfonach. Wyczerpujące zestawienie w postaci infografiki zawierające podstawowe informacje na temat reklamy mobilnych, aplikacji moblinych i urzadzęń mobilnych od Google pokazuje źródło zysków firmy.

 

Środowisko pozyjonerskie drży, ponieważ Matt Cutts zapowiada duży update Pingwina i update Pandy w najbliższy piątek lub poniedziałek.

 

Uczestnicy SEMcamp, a przede wszystkim osoby, które nie mogły wziąć udziału w spotkaniu, mają okazję zapoznać się z treścią wystąpień dzięki prezentacjom do pobrania na blogu Mariusz Gąsiewskiego.

 

Czy pozycjonowanie stron kancelarii adwokackich i radców prawnych jest etyczne? Artykuł na blogu Qantum.

 

Zdjęcie: Flickr.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991