Społeczność Google AdWords – nowa platforma

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 01.2013
 

Społeczność Google AdWordsNa Forum Google AdWords nie można już publikować wpisów. Stare forum zawierające wiele informacji dla osób zajmujących się reklamą Google AdWords i stanowiące źródło cennych porad zostało przeniesione na nową platformę Społeczność AdWords.

Google wskazuje na kilka innowacji, która wyróżniają nową platformę. Zwraca uwagę na łatwą nawigację, możliwość uzyskania pomocy bezpośrednio od obsługi technicznej Google, a także informacje o użytkownikach dostępnych online na forum. To tylko niektóre zalety nowej Społeczności AdWords. Na stronie będziemy mieli również okazję przeczytać artykuły napisane przez użytkowników.

Spodobało się nam to, że nowe miejsce spotkań specjalistów AdWords zostało zaprezentowane w krótkiej prezentacji Community Managera z Google. Nowa Społeczność sprawia wrażenie bardziej przyjaznej dla użytkownika, co z pewnością przełoży się na popularność nowej platformy.

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry