Szkolimy w ramach Marketing Masters – pierwszej w Polsce szkole Performance Marketingu

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 07.2017

W ramach DevaGroup, ale również organizując pracę działu SEO Interia.pl oraz pomagając firmom klientów, brałem udział w kilkudziesięciu, lepszych lub gorszych procesach rekrutacyjnych. Łatwo zaobserwować prosty paradoks – firmy na stanowiska juniorskie poszukują osób już z doświadczeniem, a osoby chcące je nabyć mają mniejsze szanse na zatrudnienie w dobrej firmie. Dodajmy do tego, że na rynku pracy SEM zawsze brakuje dobrych specjalistów. Wysoka specjalizacja, ale również niski próg wejścia w prowadzenie własnej działalności powoduje, że mamy dodatkowo wielu freelancerów na rynku, którzy nie są zainteresowani etatem. Kolejna ciekawostka to fakt, że specjaliści SEM, w tym SEO, pojawiają się po kierunkach zarówno technicznych jak i humanistycznych. No właśnie, bo gdzie mają kształcić się przyszli eksperci digital?

Dlatego mam wielką przyjemność ogłosić, że DevaGroup została Partnerem szkoły performance marketingu Marketing Masters. Zostaliśmy zaproszeni do programu współpracując z takimi specjalistami jak Mariusz Gąsiewski, Przemek Modrzewski, Michał Kaczan, Jacek Bisiński czy Piotr Kowalski z Google. Certyfikowanych Trenerów AdWords reprezentują tu Krzysztof Modrzewski oraz Łukasz Piątek oraz Wojtek Morawski. Kolejni specjaliści to Mateusz Ruzik z GetRespons oraz Oskar Maciejek z Witbee. Więcej dowiesz się na http://marketingmasters.pl/wykladowcy/.

Przed uczestnikami 120 godzin warsztatów, 14 zjazdów, 10 najważniejszych elementów Performance Marketingu, 4 egzaminy branżowe do zaliczenia. DevaGroup będzie odpowiedzialna za blok SEO. Niektórzy z Was znają nas z pracy dla Interia.pl/Bauer, inni z wystąpień na SEO Festiwalu. Tym razem przeszkolimy przyszłych ekspertów z wiedzy, którą wdrażamy w optymalizacji stron od lat, a niedawno na szkoleniach dla Polska Presse Group, Gazeta.pl, audytach dla Neonet czy naszym największym projekcie dla Allegro.pl. Kontynuując rozwijanie metodyki zbudowanej w trakcie szkoleń Akademii Google Partners oraz największych domów mediowych w Polsce będziemy rozbudowywać ją o nowe podejście. Każdy kursant zostanie wyposażony w materiały wprowadzające, zestaw narzędzi, aby podczas szkolenia móc pracować praktycznie na konkretnych zagadnieniach. Planujemy dostępy do profesjonalnych narzędzi, przeprowadzenie audytu oraz możliwość przygotowania pierwszej publikacji w branżowych tytułach.

Więcej detali i zapisy na http://marketingmasters.pl.

Do tej pory miałem przyjemność prowadzić zajęcia ze studentami takich uczelni jak: Uniwersytet Jagielloński, Uniwersytet Pedagogiczny, Akademia Górniczo Hutnicza czy Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie. Jeśli znasz jakieś ciekawe kierunki obejmujące tematykę SEM, lub takie którym brakuje dobrego kursu z SEM, daj znać w komentarzach lub wiadomości prywatnej, chętnie opublikujemy listę gdzie jeszcze można się kształcić lub nawiążemy współpracę w tym zakresie!

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener AdWords oraz Certyfikowany Specjalista AdWords i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...