Wszystko, co musisz wiedzieć o e-biznesie, czyli 850 stron praktycznych rad

Ewelina Ibek
Ewelina Ibek
11 czerwca 2021
 

Wszystko, co musisz wiedzieć o e-biznesie,


czyli 850 stron praktycznych rad

83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Od 8 czerwca macie możliwość trzymania w rękach jeszcze mocniejszej wersji tej kultowej publikacji. Jeśli szukacie pozycji gromadzącej kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie – doskonale trafiliście!

 

 

Z III wydania Biblii e-biznesu dowiedz się między innymi:

  •         jak zacząć (który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć),
  •         jak budować efektywne strategie cenowe i sprzedażowe,
  •         które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty,
  •         jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną,
  •         które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać,
  •         jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci,
  •         w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient – firma,
  •         które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.

Pierwsze wydanie Biblii e-biznesu zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez „Gazetę Prawną” i kapitułę wybitnych polskich ekonomistów. Druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017.

Jeśli jesteście ciekawi, jak wyglądały kulisy powstawania Biblii e-biznesu, koniecznie obejrzyjcie pierwszy z cyklu odcinek “Złapani w sieć. Więcej odcinków webinarów z poszczególnymi autorami już wkrótce! 

 

Co nowego w wydaniu trzecim?

Najnowsze wydanie największej na świecie książki dla e-sprzedawców to masa nowej wiedzy! Między innymi: e-biznesplanowanie; finansowanie udziałowe oraz przez IPO i tokeny; sprzedaż na platformach eBay, Amazon i AliExpress; podcasty, webinary i „lajwy” jako narzędzia sprzedażowe; growth hacking marketing; analiza big data; LinkedIn, Instagram, blogi i wideomarketing jako dźwignie sprzedażowe; negocjacje i pacyfikacja trudnych klientów oraz recykling tych uciekających; narzędzia i aplikacje wspomagające sprzedaż; rzeczywistość rozszerzona; telemarketing; biznes nomadyczny; optymalizacja georezydencji firmy; przygotowanie biznesu do sukcesji, sprzedaży, a nawet bankructwa; zdrowie fizyczne i psychiczne e-przedsiębiorcy; reinwestowanie zysków z biznesu — i wiele innych!

 

 

 

Wśród naprawdę imponującej listy tematów i zagadnień, które porusza nowe wydanie Biblii znajdziecie również rozdział poświęcony SEO. Za jego przygotowanie odpowiadał CEO DevaGroup Krzysztof Marzec: 

 

W swoim rozdziale skupiam się na SEO, z którym jestem mocno związany od 2005 roku. SEO to dla większości firm element obowiązkowy, a często jest niedoceniany lub niedofinansowany. Wśród naszych klientów mamy mnóstwo przypadków, gdzie praca u podstaw: optymalizacja i tworzenie dobrej treści w połączeniu z nieodzownym na Polskim rynku link buildingiem dały spektakularne efekty sprzedażowe. W swojej części omawiam te najbardziej podstawowe ale nie zabrakło informacji o narzędziach dla zaawansowanych użytkowników takich jak crawlery. Osoba planująca swój biznes lub szukająca informacji jakich jeszcze działań marketingowych powinna spróbować na pewno znajdzie tu inspiracje. Nie zabrakło też kilku podpowiedzi dla zlecających prace, które oparłem o doświadczenia naszych klientów. 

 

Zapraszamy też na oficjalny fanpage książki. Dowiecie się z niego o ciekawych publikacjach i promocjach od naszych autorów, będziesz mógł zadać im dodatkowe pytania, znajdziesz tam też informacje o ciekawych wydarzeniach, konkursach czy akcjach promocyjnych.

Sekcja tło

Biblia e-biznesu 3.0 już w sprzedaży!

Ewelina Ibek
Marketing Specialist. Polonistka, entuzjastka marketingu internetowego. Najlepiej czuje się na eventach, które sama zorganizowała. Gdy nie zajmuje się konferencjami i contentem, pije dużo kawy (czarnej), czyta jeszcze więcej książek (tych dobrych) i chodzi na spacery ze swoim Pieskiem (marki Akita). Kibicuje Arsenalowi, więc nerwy to ma ze stali.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (10 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991