Listopad w DevaGroup jest miesiącem, w którym równie głośno, co o kampaniach, mówimy o profilaktyce zdrowia mężczyzn. Wąsopad, znany na świecie pod nazwą Movember, to coroczna kampania, w ramach której przez cały miesiąc wielu mężczyzn zapuszcza wąsy. Ma to skłaniać do dyskusji nad poważnymi tematami w nieco mniej poważnej atmosferze. Rozumiemy, jak ważny jest cel tej kampanii, dlatego po raz kolejny włączamy się w nią i zachęcamy do badań naszych specjalistów, dając im realne wsparcie w dbaniu o to, co najważniejsze.
Spis treści:
Czym jest Wąsopad?
Od ponad 20 lat listopad jest uznawany na całym świecie za miesiąc solidarności z mężczyznami, którzy zmagają się z nowotworami gruczołu krokowego oraz jąder. W tym czasie w przestrzeni publicznej często poruszane są tematy profilaktyki, diagnostyki oraz objawów tych chorób, jednak wciąż nie wybrzmiewa to na taką skalę jak Różowy Październik.
Symbolem kampanii stały się wąsy, a jej nazwa stanowi połączenie słów wąsy i listopad (ang. moustache + November). Mają one symbolizować zmianę podejścia do zdrowia mężczyzn – choroba w wielu kręgach wciąż jest postrzegana jako wyraz słabości. Zapuszczanie wąsów to wyraz solidarności z dotkniętymi nowotworami, ma także wzbudzać ciekawość otoczenia, zachęcać do dyskusji, a przede wszystkim zachęcać do zwrócenia szczególnej uwagi na zdrowie.
Nowotwory można pokonać, jednak kluczem jest jak najwcześniejsze wykrycie zmian. Bagatelizowanie objawów prowadzi do rozwoju choroby, która może mieć tragiczne w skutkach konsekwencje. Wzbudzenie publicznej dyskusji i stworzenie atmosfery wsparcia pozwala odrzucić stereotypy i skupić się na tym, co naprawdę ważne.
Zapuszczamy wąsy w DevaGroup
Nasze zaangażowanie w promowanie profilaktyki nie jest jednorazowe – akcja Wąsopad to naturalna kontynuacja Różowego października. Przez cały listopad zachęcamy naszych specjalistów do zadbania o swoje zdrowie – wybrany przez siebie dzień mogą oni skrócić pracę o 2 godziny i w tym czasie skorzystać z badań profilaktycznych.
Za sukcesem naszej agencji stoją ludzie – ich wiedza, kreatywność i zaangażowanie. W branży marketingu, gdzie praca często wiąże się ze stresem i siedzącym trybem życia, regularna profilaktyka jest kluczowa. Naszą akcją chcemy usuwać realne bariery, które stoją na drodze do dbania o siebie – takie jak choćby brak czasu.
Podkreślamy, że zawsze lepiej zapobiegać niż leczyć. Dzięki wczesnemu rozpoznaniu niepokojących objawów można szybko zareagować, co jest kluczowe w procesie leczenia nowotworów. Dbajmy o to, co ważne – a zdrowie mamy tylko jedno.

Sprawdź, dlaczego warto
z nami współpracować



















