Wąsopad w DevaGroup

Patrycja Kozioł
Patrycja Kozioł
Archiwum 11.2024
 
Wąsopad w DevaGroup

Wąsopad w DevaGroup

Wąsopad, znany na świecie pod nazwą Movember, to coroczna kampania skierowana do mężczyzn, która ma na celu zachęcenie ich do zadbania o swoje zdrowie. Przez cały listopad wielu z nich zapuszcza wąsy, co ma skłaniać do dyskusji nad poważnymi tematami w nieco mniej poważnej atmosferze. Rozumiemy, jak ważny jest cel tej kampanii, dlatego po raz kolejny włączamy się w nią i zachęcamy do badań naszych specjalistów.

Spis treści:

Czym jest Wąsopad?

Od ponad 20 lat listopad jest uznawany na całym świecie za miesiąc solidarności z mężczyznami, którzy zmagają się z nowotworami gruczołu krokowego oraz jąder. W tym czasie w przestrzeni publicznej często poruszane są tematy profilaktyki, diagnostyki oraz objawów tych chorób, jednak wciąż nie wybrzmiewa to na taką skalę jak Różowy Październik.

Symbolem kampanii stały się wąsy, a jej nazwa stanowi połączenie słów wąsy i listopad (ang. moustache + November). Mają one symbolizować zmianę podejścia do zdrowia mężczyzn – choroba w wielu kręgach wciąż jest postrzegana jako wyraz słabości. Zapuszczanie wąsów to wyraz solidarności z dotkniętymi nowotworami, ma także wzbudzać ciekawość otoczenia, zachęcać do dyskusji, a przede wszystkim zachęcać do zwrócenia szczególnej uwagi na zdrowie.

Nowotwory można pokonać, jednak kluczem jest jak najwcześniejsze wykrycie zmian. Bagatelizowanie objawów prowadzi do rozwoju choroby, która może mieć tragiczne w skutkach konsekwencje. Wzbudzenie publicznej dyskusji i stworzenie atmosfery wsparcia pozwala odrzucić stereotypy i skupić się na tym, co naprawdę ważne.

Zapuszczamy wąsy w DevaGroup

Przez cały listopad zachęcamy naszych specjalistów do zadbania o swoje zdrowie. W wybrany przez siebie dzień mogą skrócić pracę o 2 godziny i w tym czasie skorzystać z badań profilaktycznych.

Podkreślamy to, że zawsze lepiej zapobiegać niż leczyć. Dzięki wczesnemu rozpoznaniu niepokojących objawów można szybko zareagować, co jest kluczowe w procesie leczenia nowotworów. Dbajmy o to, co ważne – a zdrowie mamy tylko jedno.

Sekcja blog CTA Sekcja blog CTA

Sprawdź, dlaczego warto

z nami współpracować

Patrycja Kozioł
Marketing Specialist. Przeszła drogę od amatorskiego marketingu eventów do profesjonalnego prowadzenia social mediów. Jej czujne oko wyłapuje wszystkie błędy i niespójności w tekstach i na stronach internetowych. Wolny czas spędza na czytaniu kryminałów, poprawianiu przecinków i zgłębianiu kultur dalekowschodnich.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (5 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry