Wąsopad w DevaGroup

Patrycja Kozioł
Patrycja Kozioł
3 listopada 2025
 
Wąsopad w DevaGroup

Wąsopad w DevaGroup

Listopad w DevaGroup jest miesiącem, w którym równie głośno, co o kampaniach, mówimy o profilaktyce zdrowia mężczyzn. Wąsopad, znany na świecie pod nazwą Movember, to coroczna kampania, w ramach której przez cały miesiąc wielu mężczyzn zapuszcza wąsy. Ma to skłaniać do dyskusji nad poważnymi tematami w nieco mniej poważnej atmosferze. Rozumiemy, jak ważny jest cel tej kampanii, dlatego po raz kolejny włączamy się w nią i zachęcamy do badań naszych specjalistów, dając im realne wsparcie w dbaniu o to, co najważniejsze.

Spis treści:

Czym jest Wąsopad?

Od ponad 20 lat listopad jest uznawany na całym świecie za miesiąc solidarności z mężczyznami, którzy zmagają się z nowotworami gruczołu krokowego oraz jąder. W tym czasie w przestrzeni publicznej często poruszane są tematy profilaktyki, diagnostyki oraz objawów tych chorób, jednak wciąż nie wybrzmiewa to na taką skalę jak Różowy Październik.

Symbolem kampanii stały się wąsy, a jej nazwa stanowi połączenie słów wąsy i listopad (ang. moustache + November). Mają one symbolizować zmianę podejścia do zdrowia mężczyzn – choroba w wielu kręgach wciąż jest postrzegana jako wyraz słabości. Zapuszczanie wąsów to wyraz solidarności z dotkniętymi nowotworami, ma także wzbudzać ciekawość otoczenia, zachęcać do dyskusji, a przede wszystkim zachęcać do zwrócenia szczególnej uwagi na zdrowie.

Nowotwory można pokonać, jednak kluczem jest jak najwcześniejsze wykrycie zmian. Bagatelizowanie objawów prowadzi do rozwoju choroby, która może mieć tragiczne w skutkach konsekwencje. Wzbudzenie publicznej dyskusji i stworzenie atmosfery wsparcia pozwala odrzucić stereotypy i skupić się na tym, co naprawdę ważne.

Zapuszczamy wąsy w DevaGroup

Nasze zaangażowanie w promowanie profilaktyki nie jest jednorazowe – akcja Wąsopad to naturalna kontynuacja Różowego października. Przez cały listopad zachęcamy naszych specjalistów do zadbania o swoje zdrowie – wybrany przez siebie dzień mogą oni skrócić pracę o 2 godziny i w tym czasie skorzystać z badań profilaktycznych.

Za sukcesem naszej agencji stoją ludzie – ich wiedza, kreatywność i zaangażowanie. W branży marketingu, gdzie praca często wiąże się ze stresem i siedzącym trybem życia, regularna profilaktyka jest kluczowa. Naszą akcją chcemy usuwać realne bariery, które stoją na drodze do dbania o siebie – takie jak choćby brak czasu.

Podkreślamy, że zawsze lepiej zapobiegać niż leczyć. Dzięki wczesnemu rozpoznaniu niepokojących objawów można szybko zareagować, co jest kluczowe w procesie leczenia nowotworów. Dbajmy o to, co ważne – a zdrowie mamy tylko jedno.

Sekcja blog CTA Sekcja blog CTA

Sprawdź, dlaczego warto

z nami współpracować

Patrycja Kozioł
Senior Marketing Specialist. Przygodę z marketingiem i eventami rozpoczęła na Studenckim Festiwalu Informatycznym, zawodowo w branży od 2021. W pracy najbardziej docenia brak monotonii i różnorodność zadań. Jej czujne oko wyłapuje wszystkie błędy i niespójności w tekstach i na stronach internetowych. Wolny czas spędza na słuchaniu audiobooków, poprawianiu przecinków i zgłębianiu kultur dalekowschodnich.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (7 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewijanie do góry