Wyniki Lokalne w branży turystycznej

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 09.2012
 

Nie do dziś wiemy, że Wyniki Lokalne pojawiają się  w oknie wyszukiwarki Google, ale także w Mapach Google. Warto więc zadbać o pozycję swojej witryny w Wynikach Lokalnych, szczególnie jeśli prowadzimy działalność w branży turystycznej. Dzięki dodatkowym funkcjom świetnie sprawdzają się one w przypadku małych, lokalnych firm, które świadczącym usługi turystyczne.

Wyniki Lokalne po wpisaniu wyszukiwanej frazy wyświetlają się pod linkami sponsorowanymi (Google AdWords), a także pomiędzy zwykłymi wynikami organicznymi (zazwyczaj między trzecim a czwartym wynikiem), których nadal mamy dziesięć na pierwszej stronie. Liczba Wyników Lokalnych jest zmienna i zależy przede wszystkim od liczby witryn powiązanych z wpisaną frazą, które zostały dobrze zoptymalizowane. Wyniki Lokalne zajmują one dużo miejsca w witrynie wyszukiwarki, ponieważ składa się na nie wiele informacji.

Według raportu Local Search Ranking Factors , który podsumowuje wyniki ankiet opartych na opiniach czterdziestu pozycjonerów z całego świata, najważniejszymi czynnikami wpływającymi na pozycję strony w Wynikach Lokalnych są takie czynniki jak fizyczny adres firmy, kategoria, do której została przypisana witryna, a także wskaźnik authority. Więcej informacji z raportu znajdziemy na blogu Sprawny Marketing.

Booking.com w Wynikach Lokalnych

Wyniki wyszukiwania po wpisaniu np. frazy Zakopane kwatery zostaną wyświetlone na stronie wraz z mapami, opiniami i danymi kontaktowymi, ale również niektóre witryny posiadające swoja profile na stronach rezerwacji online takich jak eurobookings.com czy booking.com uzyskają dodatkowe informacje w postaci ceny wynajmu za dobę.


Booking.com jest serwisem, który staje się coraz bardziej popularny w naszym kraju, co potwierdzają ostatnie wyniki Megapanelu z lipca 2012, w którym znajduje się on na ósmej pozycji z wynikiem 934 001 użytkowników. Strona z pewnością zawdzięcza swoją popularność obecności w Wynikach Lokalnych. Dostępność informacji o kosztach wynajęcia kwatery i możliwość skorzystania z informacji na temat kwatery zgromadzonych w serwisie booking.com są bardzo przydatne dla użytkowników, którzy mogą od razu poznać cenę wynajmu i wybrać ofertę najodpowiedniejszą dla siebie.

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry