Wyniki Lokalne w branży turystycznej

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 09.2012

Nie do dziś wiemy, że Wyniki Lokalne pojawiają się  w oknie wyszukiwarki Google, ale także w Mapach Google. Warto więc zadbać o pozycję swojej witryny w Wynikach Lokalnych, szczególnie jeśli prowadzimy działalność w branży turystycznej. Dzięki dodatkowym funkcjom świetnie sprawdzają się one w przypadku małych, lokalnych firm, które świadczącym usługi turystyczne.

Wyniki Lokalne po wpisaniu wyszukiwanej frazy wyświetlają się pod linkami sponsorowanymi (Google AdWords), a także pomiędzy zwykłymi wynikami organicznymi (zazwyczaj między trzecim a czwartym wynikiem), których nadal mamy dziesięć na pierwszej stronie. Liczba Wyników Lokalnych jest zmienna i zależy przede wszystkim od liczby witryn powiązanych z wpisaną frazą, które zostały dobrze zoptymalizowane. Wyniki Lokalne zajmują one dużo miejsca w witrynie wyszukiwarki, ponieważ składa się na nie wiele informacji.

Według raportu Local Search Ranking Factors , który podsumowuje wyniki ankiet opartych na opiniach czterdziestu pozycjonerów z całego świata, najważniejszymi czynnikami wpływającymi na pozycję strony w Wynikach Lokalnych są takie czynniki jak fizyczny adres firmy, kategoria, do której została przypisana witryna, a także wskaźnik authority. Więcej informacji z raportu znajdziemy na blogu Sprawny Marketing.

Booking.com w Wynikach Lokalnych

Wyniki wyszukiwania po wpisaniu np. frazy Zakopane kwatery zostaną wyświetlone na stronie wraz z mapami, opiniami i danymi kontaktowymi, ale również niektóre witryny posiadające swoja profile na stronach rezerwacji online takich jak eurobookings.com czy booking.com uzyskają dodatkowe informacje w postaci ceny wynajmu za dobę.


Booking.com jest serwisem, który staje się coraz bardziej popularny w naszym kraju, co potwierdzają ostatnie wyniki Megapanelu z lipca 2012, w którym znajduje się on na ósmej pozycji z wynikiem 934 001 użytkowników. Strona z pewnością zawdzięcza swoją popularność obecności w Wynikach Lokalnych. Dostępność informacji o kosztach wynajęcia kwatery i możliwość skorzystania z informacji na temat kwatery zgromadzonych w serwisie booking.com są bardzo przydatne dla użytkowników, którzy mogą od razu poznać cenę wynajmu i wybrać ofertę najodpowiedniejszą dla siebie.
Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991