Zasięg postów na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 12.2013
 

Na początku grudnia Facebook zmienił zasięg postów, a dokładnie mówiąc – zmniejszył. Największe profile, liczące przykładowo od 500 tys. do 1 mln użytkowników docierają jedynie do 4% wszystkich fanów. Natomiast najmniejsze fan page mogą trafić nawet do 40% liczby fanów.

Decyzja Facebooka nie jest przypadkowa, duże fan page należą zazwyczaj do bardzo dużych marek lub koncernów o zasięgu ogólnopolskim lub ogólnoświatowym. Firmy posiadają ogromne budżety, które będą musiały zostać w większym stopniu spożytkowane na rzecz Facebooka. O ile oczywiście właściciele będą chcieli osiągać tak dobre wyniki jak dotychczas i docierać do większej liczby osób. Tylko reklama płatna będzie w stanie umożliwić dotarcie do użytkowników.

Czytaj całość na blogu Sotrendera.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry