Zasięg postów na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 12.2013

Na początku grudnia Facebook zmienił zasięg postów, a dokładnie mówiąc – zmniejszył. Największe profile, liczące przykładowo od 500 tys. do 1 mln użytkowników docierają jedynie do 4% wszystkich fanów. Natomiast najmniejsze fan page mogą trafić nawet do 40% liczby fanów.

Decyzja Facebooka nie jest przypadkowa, duże fan page należą zazwyczaj do bardzo dużych marek lub koncernów o zasięgu ogólnopolskim lub ogólnoświatowym. Firmy posiadają ogromne budżety, które będą musiały zostać w większym stopniu spożytkowane na rzecz Facebooka. O ile oczywiście właściciele będą chcieli osiągać tak dobre wyniki jak dotychczas i docierać do większej liczby osób. Tylko reklama płatna będzie w stanie umożliwić dotarcie do użytkowników.

Czytaj całość na blogu Sotrendera.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991